Search results

  1. F

    Cargolux info

    Goedemorgen, Is er iemand die bij CV werkt en die mij misschien wat meer info kan geven over oa werken bij CV en wonen in NL en hoe de schema's er ongeveer uitzien? Alvast bedankt!
  2. F

    Minimum Braking Action T/O B777

    Hallo, even een vraagje! weet iemand toevallig wat de minimum reported braking action voor een B777 voor de T/O moet zijn? Op Schiphol was de BA op baan 09 een tijdje poor/poor/poor :593:en konden er bijna geen kisten meer weg behalve een B777 van JAL. Vroeg me af of de B777 andere limieten...
  3. F

    HELP!!!!

    Beste collega's, Ik heb van 2001 t/m 2004 voor Austrian Airlines gevlogen en ben sindsdien met een aantal collega's bezig met een rechtszaak tegen het bedrijf vanwege het feit dat ze ons ingeschaald hebben als ab-initio piloten terwijl we onze nationale papieren gewoon hadden. Is er toevallig...
  4. F

    problemen met belastingdienst

    Collega's, Ben nu al 2 jaar met de belastingdienst in de slag om mijn opleidingskosten af te trekken.(duurde wat langer aangezien ik 3 jaar in het buitenland heb gewerkt) in eerste instantie was dit totaal geen probleem en moest ik alles van de afgelopen jaren via mijn belastingadviseur bij hun...
  5. F

    Captains in de SIM

    Geinige comedy over gezagvoerders in de SIM! http://www.youtube.com/watch?v=xE1rE2vxUyM
  6. F

    helicopter opleiding

    Goedemorgen allemaal! Een vriend van mij wil binnenkort beginnen met een opleiding tot helicopterpiloot. Nu vraagt hij zich af waar hij het beste zo'n opleiding kan volgen en of er überhaupt toekomst in de helicopterbranche zit. (hij wil na zijn opleiding als helicopterpiloot gaan werken)...
Back
Top