Search results

  1. D

    PS 28

    Ik lees dat de Eindhoven Aero Club twee PS28's in haar vloot opneemt. Fraaie toestellen en je ziet ze steeds meer. Echter, wat ik mij afvraag, de PS28 is toch (EASA) restricted certified? Dan kun je er geen training solo vluchten mee maken volgens mij, hoe dan al die opleiders dat? Kan iemand...
  2. D

    Waar CRI(A) MEP behalen?

    Ik ben voornemens mijn CRI(A) MEP papieren te halen. Iemand suggesties waar het verzorgd wordt en wat het kost, eventueel eigen ervaringen? Mijn voorkeur gaat uit naar een DA42.
  3. D

    Vraag voor een maintenancegoeroe.

    Ik wil een vliegtuig kopen vanuit Hongarije met een verlopen BvL. Het gaat om een Cessna 150, de motor heeft nog 350 uur open maar de 12 jaar zitten er wel op. Er zit geen exportBvL op en dat gaat ook niet lukken omdat hij gedemonteerd is. Gezien de prijs zeer gunstig is graag jullie mening hoe...
  4. D

    Participanten Yak 52 o.i.d.

    Ik loop al lange tijd met het idee om een Yak 52 (of een vergelijkbaar vliegtuig, eventueel een taildragger) te kopen. Het moet in elk geval een apart vliegtuig zijn en de mogelijkheid hebben om basic aerobatic te vliegen. Maar omdat het natuurlijk leuker en goedkoper is om dit met een aantal te...
Back
Top