Participanten Yak 52 o.i.d.

D´n daldeër

New member
Ik loop al lange tijd met het idee om een Yak 52 (of een vergelijkbaar vliegtuig, eventueel een taildragger) te kopen. Het moet in elk geval een apart vliegtuig zijn en de mogelijkheid hebben om basic aerobatic te vliegen. Maar omdat het natuurlijk leuker en goedkoper is om dit met een aantal te delen zou ik vie deze weg willen peilen of er eventueel mede-geinteresseerden zijn. Momenteel zijn de vliegtuigen redelijk goedkoop geprijsd. Mijn voorkeur gaat uit naar stalling op Hoogeveen (dichtbij mijn woonplaats, goedkoop en relaxed veld, leuke bar en er zijn veel historische vliegtuigen en dito enthusiasten aanwezig) maar Groningen dan wel Lelystad is het overwegen waard. Ik ben professioneel vlieger, bezit tevens een Broussard (al staat die in langdurige restauratie) en onderhoudspapieren. Mocht iemand het leuk vinden en eens van gedachten willen wisselen, post het hier of mail me op hemink@tiscali.nl. Groetjes Willem Hemink.
 
Nog maar weer eens onder de aandacht gebracht. Heb een paar reacties gehad en deze een E-mail gestuurd, maar mochten er nog meer geinterresseerden zijn, laat het me weten.
 
Back
Top