Recent content by Thermal

  1. Thermal

    Iemand meer info over FlyBe als werkgever?

    Hi Ben op zoek naar iemand die mij wat meer kan vertellen over de arbeidsvoorwaarden bij FlyBe. Heb gekeken op http://www.pilotjobsnetwork.com/jobs/Flybe_(Turboprop) maar daar staat veel gedateerde informatie. Ook de zoek functie alhier levert weinig op. Ben vooral benieuwd naar roosters...
  2. Thermal

    Kist huren in Nairobi

    Long shot maar zit binnenkort voor de baas in Nairobi voor een paar dagen. Was van plan om wellicht een klein kistje te huren voor wat lokaal sight seeing. Ik weet dat het kan (met check instructeur) maar vroeg me af wat de beste plekken/toko's zijn hiervoor. Google geeft 1 miljoen hits dus...
  3. Thermal

    Sea/Floatplane rating

    Ben op zoek naar een toko om mijn sea/float plane rating te halen Geen zin om helemaal naar de US of Canada te gaan en daarna hier de boel om te moeten zetten dus ik probeer het wat dichter bij huis te zoeken. Nu hoorde ik goede dingen over www.aeroclubcomo.com in Italië maar hun website is...
  4. Thermal

    Condor stelt B2 certificaat Goethe instituut verplicht. Nog anderen?

    Hoorde van Airwork member PH-FLY dat hij te horen had gekregen dat ze bij Condor zijn sollicitatie niet in behandeling konden nemen zonder een B2 certificaat van het Goethe instituut. Schijnt een nieuwe regel te zijn Weet iemand of dit een standaard regel gaat worden bij alle Duitse toko's...
  5. Thermal

    Medical vernieuwen...waar?

    Het is weer die tijd van het jaar en aangezien alle threads die ik vond over een vernieuwing van je Klasse 1 medical alweer gedateerd zijn heb ik de vraag; wat hebben jullie (liefst recent) voor je Medical (klasse 1) betaald (en waar) want ik hoor dat de prijsverschillen weer steeds groter...
  6. Thermal

    Anerkennung Hochschulreife; hoe te versturen???

    Voor mijn sollicitatie bij LHCL en Condor (uitnodigingen van beide binnen) heb ik uiteraard een gelijkstelling van mijn school diplomas nodig. Helaas is heb ik deze na 3 x de documenten opgestuurd te hebben nog steeds niet gekregen. Een meneer bij de Bezirksregierung in Düsseldorf keurt mijn...
  7. Thermal

    En weer een vliegschool die het loodje legt.

    Hoera! De keuze voor welke vliegschool je kiest is weer makkelijker geworden aangezien we er weer 1 minder hebben. http://www.telegraaf.nl/binnenland/9356241/__Studenten_leggen_beslag_op_panden__.html?p=6,1 Zo zien jullie maar weer kinders, als je geweigerd bent bij KLM, EPST, NLS etc , ga...
  8. Thermal

    waar NL rondvluchtjes voor de baas regelen?

    Onlangs mijn integrated ATPL afgerond. Aangezien je daar nu geen ene flikker aan hebt ben ik weer netjes terug gegaan naar mijn oude baas en slijt ik mijn dagen met een laptop en flauwe poep en pies grapjes bij de koffieautomaat op kantoor zodat ik gelijk die enge ABN AMRO hun centjes terug kan...
  9. Thermal

    "Keyfacts for JAA ATPL Examinations" waar te koop?

    Na wat gezoek in dit forum bleek hier nog geen vraag over te zijn, so here goes: Heeft iemand wellicht nog een alternatief koopadres voor het aanschaffen van "Keyfacts for JAA ATPL Examinations" (vol 1 en 2)? Het goedkoopst wat ik nu online kon vinden was bij Pooley's voor £18.00 per stuk...
  10. Thermal

    Integrated gelijk aan modulair? Ben ik niet te oud? Hier het antwoord van BA

    Om maar weer even een oude drol op tafel te leggen: Voor degene die nog twijfelen of integrated hoger staat aangeschreven dan modulair: Dan is het antwoord op dit moment bij British Airways een volmondig 'ja'. BA neemt als zij straks weer gaan aannemen (wanneer dat dan ook mag zijn) geen...
  11. Thermal

    "Look mam, no hands"

    Wat is dat vliegen eigenlijk toch makkelijk. Deze mevrouw doet het namelijk gewoon zonder handen. En haalt er nog een brevet mee. Snap alleen even niet hoe ze het voetenroer bedient maar dat is kennelijk geen issue. http://www.youtube.com/watch?v=b2IqpPSF9-U
  12. Thermal

    British holiday jet skids off runway near Lanzarote beach

    http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1082001/British-holiday-jet-skids-runway-near-Lanzarote-beach.html
  13. Thermal

    24 hrs of commercial air araffic seen around the world.

    This animation shows all scheduled flights over a 24h period (based on 2008 data). Every day 93'000 flights are starting from approx. 9'000 airports. At all time there are between 8'000 and 13'000 airplanes in the air. http://www.youtube.com/watch?v=YMBS0aFbPLE Hier een wat duidelijkere...
  14. Thermal

    Last day on the job....

    Dronken piloot aangehouden Uitgegeven: 20 oktober 2008 09:40 LONDEN - De Britse politie heeft zondag een dronken piloot aangehouden. De man stond op het punt met een Boeing 777 van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines van Londen naar San Francisco te vliegen, meldden Britse...
  15. Thermal

    zorgverzekering tijdens opleiding in buitenland

    Aangezien de zoekfunctie en de kennisbank even niks opleverde stel ik mijn vraag maar even hier: Hoe heeft iedereen die nu een integrated opleiding doet (of gedaan heeft) zijn zorgverzkeering geregeld voor als je in het buitenland zit voor je opleiding. Hebben jullie dat via de bank gedaan...
Back
Top