Recent content by Sierra

  1. Sierra

    Kulula air...

    ... heeft, ten tijde van deze economische malaise, een nieuwe manier om de aandacht op zich te vestigen. Mijn aandacht hebben ze! :grijns: : “Thank you for flying Kulula. We hope you enjoyed giving us the business as much as we enjoyed taking you for a ride.” :grijns:
  2. Sierra

    Tweede kamer verdeeld over beloning luchtverkeersleiding

    Tot mijn grote verbazing vanochtend op de NOS; http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/10/23/231009_beloning_verkeersleiders.html Ik mag toch hopen dat dit niks wordt, anders kon het nog wel eens averechts gaan uitpakken. Immers, de stap naar het buitenland is snel gemaakt wanneer het...
  3. Sierra

    Het grote 'spotted' -topic

    Airworkers! Een beproefd concept dit topic. Ik kwam al eens een soortgelijk iets tegen maar dan toegespitst op het spotten van auto's. Het idee is simpel, heb je de afgelopen week nog bijzondere vliegtuigen gezien? This is the place to share! Natuurlijk is een foto erbij altijd leuk, maar ik...
  4. Sierra

    Laagvliegen nu ook op de Fokker 100?

    Goeiemiddag allemaal! Ik kwam afgelopen zaterdagochtend rond 7:30 terug van mijn krantenwijk, en tot mijn grote verbazing zag ik een vliegtuig! Nu woon ik in de Wieringermeer, en weet ik dat ons luchtruim door de marine gebruikt wordt voor het laagvliegen, maar het betrof hier geen lynx...
Back
Top