Het grote 'spotted' -topic

Sierra

New member
Airworkers!

Een beproefd concept dit topic. Ik kwam al eens een soortgelijk iets tegen maar dan toegespitst op het spotten van auto's. Het idee is simpel, heb je de afgelopen week nog bijzondere vliegtuigen gezien? This is the place to share!

Natuurlijk is een foto erbij altijd leuk, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen altijd een camera bij zich heeft ;)

Ik trap af: Toen ik gister in het land aan het werk was, zag ik twee keer een A-10 Thunderbolt II over komen! :D

Nou, dat is een beetje het idee. dus. .. :D
 
ik zag vanmiddag 2 zweefvliegtuigen in een thermiekbel, een helicopter, een Robin en een Piper Cherokee, allemaal binnen een half uurtje.

En wanneer is een vliegtuig bijzonder? DC10? zie je weing meer op AMS, ik vlieg ze (niet bijzonder dus). Een DC8 of B727, 737-200? Elk zelfrespecterend veld in Afrika heeft er wel een aantal staan, in regelmatige vliegende dienst. DC3? Er staan er 9 op San Juan, Puerto Rico die nog elke dag geld verdienen met vracht vliegen.

Wat voor de ene persoon iets ongewoons is, is voor de ander de normaalste zaak van de wereld
 
Zag laatst weer eens een Trans 73 van binnen. Vrij zeldzaam de laatste tijd.

Off to the beach again....
 
Back
Top