Recent content by Sierra Mike Delta

  1. Sierra Mike Delta

    Laos, de trip terug en eendebloedsoep

    Begin dit jaar was ik op project in Laos, noord van Thailand. Ik vond het vliegen en verblijf daar en de trip terug naar Nederland geweldige ervaringen. 2 Delen; het werk in Laos en de trip terug naar Nederland. Deel 1: Survey in Laos Na een geweldige vakantie in Thailand met vriend en...
  2. Sierra Mike Delta

    Dag en nacht in Finland

    Dag- en nachtvluchten in Finland. Hoewel hier tijdens de zomer weinig verschil tussen is, is het geweldig om te doen! Geen bijzonder verhaal maar wel leuke plaatjes al zeg ik het zelf. HD! http://www.youtube.com/v/KkZLMrxYYeg?fs=1&hl=nl_NL&rel=0&hd=1 Hoewel, er valt ook wel wat over te...
  3. Sierra Mike Delta

    Low over London

    http://www.youtube.com/watch?v=m5Nl5bMGloo Ik had nog een stapel filmpjes van UK en Zweden liggen en om 2010 goed te beginnen heb ik er gelijk maar een filmpje van gemaakt en een kort verhaaltje over hoe dat photosurveyen een beetje in zn werk gaat. Geen spannend of grappig verhaal, sorry...
  4. Sierra Mike Delta

    Met de 310 in Barcelona

    Compilatie van wat filmpjes tijdens werk in oa Barcelona met zeer origineel gekozen (kuch) muziek.. Niets spectaculairs maar het was een prachtig vliegproject al zeg ik het zelf en de plaatjes zijn zeker de moeite waard ;) Vragen, opmerkingen etc.. kom maar op. Surferboy, zet jij 'm er even...
  5. Sierra Mike Delta

    Passagiers brengen nacht door in E145

    10-08-2009 ROCHESTER - De 47 passagiers van een vliegtuig van ExpressJet hebben het afgelopen weekend een nacht moeten doorbrengen in hun toestel. De volle Embraer 145 was vrijdagavond op weg van Houston naar Minneapolis, toen het vanwege slecht weer moest landen in Rochester. Daar bleef de...
  6. Sierra Mike Delta

    Photosurvey in Norway, the movie..

    Compilatie van wat filmpjes die ik tijdens m'n werk (nou ja..) in 2008 in Noorwegen heb gemaakt. Let wel, ik ben geen ster in het monteren van filmpjes. Het is van alles door elkaar en u bent bovendien genadeloos overgeleverd aan mijn muzieksmaak.. hehe. Toch vond ik zelf het eindresultaat niet...
  7. Sierra Mike Delta

    ATIS met een extraatje

    Deze ATIS (Capetown) kreeg een vriend vorige maand in de cockpit uitgedraaid. Puur toeval want hij vroeg 'm zomaar voor de lol op (Zuid-Afrikaan). Het nuttige met het aangename combineren..
  8. Sierra Mike Delta

    Cheyenne ferry Johannesburg - Siegerland

    Op het bovendek van de 747 waan ik mij voor het eerst in de business class. Poe hee, dit is wel helemaal ok. Kort hiervoor ben ik ook naar Zuid-Afrika geweest in de economy class en dat duurde best lang. De stoel is wel een beetje vreemd, lijkt wel alsof ie niet helemaal vaststaat en beweegt...
  9. Sierra Mike Delta

    Nøørwegen en Zweden

    Hi all, Volgende week zit ik een aantal weekies of maanden (dep wx..:grijns:) in Noorwegen en Zweden voor mn werk (fotovliegen) met een Partenavia. Zal o.a. van velden als Oslo en Jinkoping vliegen, waarschijnlijk nog wel van meerdere velden. Als je vliegtips hebt, ervaringen wilt delen...
  10. Sierra Mike Delta

    Jullie collega op TV(-Gelderland)

    Een muzikale Nederlands/Duitse collega van jullie (airworker?), gisteravond 16/12 op TV Gelderland, geinterviewed in de CRJ bij het programma "Angelique gaat vreemd". Betekent overigens niet dat hij ook daadwerkelijk met Angelique vreemd gaat, desondanks geinig stukje ;)...
  11. Sierra Mike Delta

    Ongein op de frequentie

    Dacht dat er nog een soortgelijke thread was maar kon m niet vinden. Dan maar even een frisse nieuwe, met nieuwe actuele recente up-to-date uitspraken die je gehoord hebt op de frequentie. Die ouwe meuk kennen we inmiddels wel he.. :boring: Gisteren jolige controller en vliegers op AMS...
  12. Sierra Mike Delta

    SundP of ATTC

    Zijn er mensen die recent bij één van beide clubs hun DLR-test-voorbereiding hebben gedaan? Ik heb in de bekende fora hier op airwork al best wat gelezen over SundP, maar niet zoveel over ATTC. Zijn de oude verhalen over slechte software en dito voorzieningen verleden tijd, of loont het zich...
  13. Sierra Mike Delta

    NASA houdt resultaten van vliegveiligheidsonderzoek geheim

    Luchtvaartnieuws.nl 23-10-2007 WASHINGTON - In de Verenigde Staten is ophef ontstaan over een vliegveiligheidsonderzoek dat is uitgevoerd door de NASA. Uit het onderzoek, waarbij 24.000 piloten zijn ondervraagd, zou blijken dat het slecht gesteld is met de vliegveiligheid in het land. De...
  14. Sierra Mike Delta

    ATPL examen Flightplanning mei-jun 2007

    Afgelopen mei heb ik oa het "Flightplanning and Monitoring" atpl examen gedaan. Dacht dat ik deze met vlag en wimpel zou doorstaan maar niets bleek minder waar; 74% gescoord (hij is lekker..) Notabene m'n laatste examen van de hele reeks.. :eek: Reden te meer om bij de her voor de volle score...
  15. Sierra Mike Delta

    tip overland / x-country uren loggen

    Wellicht heb ik er over heen gelezen, wellicht doordat ik mn ppl in Canada heb gehaald.. maar totdat gisteren iemand mij een tip gaf, nooit geweten dat voor een overlandvlucht de volgende defintie geldt: "een vlucht, waarbij een vliegtuig danwel zweefvliegtuig zich in rechte lijn gemeten...
Back
Top