Photosurvey in Norway, the movie..

Sierra Mike Delta

New member
Compilatie van wat filmpjes die ik tijdens m'n werk (nou ja..) in 2008 in Noorwegen heb gemaakt.

Let wel, ik ben geen ster in het monteren van filmpjes. Het is van alles door elkaar en u bent bovendien genadeloos overgeleverd aan mijn muzieksmaak.. hehe. Toch vond ik zelf het eindresultaat niet slecht. Zorg dat je het op youtube in hoge kwaliteit (rechtsonderdaan het schermpje) bekijkt. Ik weet niet of ie dat bij iedereen automatisch selecteert.

Kritiek/lofzang/vragen/opmerkingen etc. op de beelden of op de vliegoperatie.. meer dan welkom.

De wijsneus die als eerste de 2 stukjes film herkent die stiekem uit Zweden i.p.v. Noorwegen komen, krijgt van mij een biertje op de komende airwork borrel.

http://uk.youtube.com/watch?v=MLKn8zX40N8
 
Last edited:
De stukjes in Zweden zijn volgens mij dat stukje van " be carefull to give your camera to the Navigator" en het stukje van het landen op de "downslope baan with obstacles"

Klopt dat?

Verder SUPER filmpje!!!

Keep them coming!!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Mooi filmpje! Heb dezelfde camera, moet me maar eens verdiepen in de mogelijkheden want 't ziet er goed uit!

Ziet er ook uit als een behoorlijke camera daar achterin!:D
 
Heel leuk filmpje! Mooi lettertype ook, maar die muziek? Ik bedoel... AHA? Van welke generatie ben jij eigenlijk? :1855: :kerst:
 
Erg mooi filmpje! Leuk gedaan en vliegen daar in Noorwegen lijkt me inderdaad prachtig! Kom er met de 737 ook wel eens maar nooit zo ver in the noorden, en GA is natuurlijk altijd lager en beter!

@Diana: Wat is er mis met A-Ha?
 
@ Diana,

Ik bedoel... AHA? Van welke generatie ben jij eigenlijk?

Ik zeg, kom 3 Januari naar de Airwork Nieuwjaarsborrel en je kan het persoonlijk checken!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Tsjonge, jonge, jonge... Wat geweldig mooi. Zowel de film als het landschap en dan tenslotte de visual approach by night SCHITTEREND.
 
Thanks for the compliments. Had ik wel ff nodig na al die uren achter de pc..

@ André Dat met die cam was een flyby langs het huisje van mn navigator in.. Oslo.
Dat downslope veldje is Rakkestad in.. Noorwegen. Nice try..!

@ Surferboy Nog steeds lastig met scherpstellen-focussen. Heb je ook de´browny´?

@ Diana Lettertype Neuropol, lange zoektocht.. Iig te vinden op Corel Video Studio 12.
Mijn Noorse navigatoren hebben dit nummer afgedwongen.

@ Fish Was jij het voor wie we telkens in de hold moesten bij Save..
Idd, laag is wel genieten. 2000ft boven downtown Oslo.. heel mooi.

@ Radix Een vampire.. lang laag, accelereren en dan all the way up. Geluidje...
 
Hey SMD, geweldig filmpje! Maar die Novair Airbus, dat zal toch wel in Zweden zijn? :)

Groet, PH.
Die Novairbus deed de bandjes roken op het uitnodigende asphalt van Gardermoen, NWY..

Shockcooling heeft wel een biertje verdiend: die Belgische rakker voor ons rijdt inderdaad op het asphalt van Bromma, Stockholm, Zweden.. :biertje:
 
Back
Top