Recent content by rein20

  1. R

    Aannames!!

    Allen, Heeft iemand nog nieuws over aannames in europa die ik heb gemist. PPrune is een goede site, maar er wordt ook veel onzin verkocht daar. Zijn er nog sites die interessant kunnen zijn om jobs te vinden, behalve pilotjobsnetwork, pilotcareercenter en dergelijke? Gr.
  2. R

    Vueling aannames

    Hallo, Las dat er dit jaar behoorlijk wat aannames plaats gaan vinden voor FO's bij Vueling. Heeft iemand hier meer informatie over en is het een self paid TR? Ik hoor het graag!:)
  3. R

    Grunduntersuchung CLH

    Ik zag bij een topic over CLH dat er tal van mogelijkheden zijn om je voor te bereiden voor dit eerste onderzoek. Kan iemand mij vertellen welke(downloads, cd-rom, online etc.)?? En over de inhoud van de testen(duits etc.)?? Danke!!:)
  4. R

    MCC Jerez! Ervaringen??

    Beste lezers, Is er iemand bekend met de MCC course die gegeven wordt in Jerez, genaamd Flight Training Europe academy in Jerez Spain?? Ik heb deze course gevonden en ben benieuwd naar ervaringen opgedaan. Ik hoor graag het hoe en wat over dit alles, zowel positief dan wel negatief.
  5. R

    RWL MCC course

    Beste lezers. Via deze weg zou ik graag wat respons over een MCC course willen ontvangen van jullie. Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met de MCC course van RWL German flight academy? En waarom deze ervaring positief dan wel negatief is? Alvast dank voor de reacties
  6. R

    Boeken ter voorbereiding opleiding

    Wie o Wie! Kan iemand mij vertellen of ik voorafgaande aan mn opleiding al iets van boeken kan bestellen, die ingaan op de theorievakken die ik ga krijgen tijden de opleiding.... Wil namelijk ook kijken wat ik op het gebied van natuurkunde nog extra moet verbeteren etc. Alvast dank!
  7. R

    Trimmen

    Ik ben bezig met het voorbereiden op mijn selectie....alleen ik krijg niet helemaal helder hoe het trimvlak bediend wordt? Iemand? Gr Rein
Back
Top