Recent content by Q10

  1. Q

    Mayday Mayday Ryanair

    Wauw wat is dit schokkend om te horen en te zien! Wat een gebeurtenissen in Valencia, had zooo erg mis kunnen gaan, wauw.:eek::eek: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1315947 Neem hier even de tijd voor.
  2. Q

    Luchtverkeersleider

    Beste Airworkers, Na het deelnemen aan verschillende sponsorship selecties ben ik helaas niet aangenomen(Elke keer IQ test gehaald en afgevallen bij groepsdiscussie of interview). Ik vond het trouwens erg frapant dat ik niet was gekozen voor de volgende ronde bij EI want dat ging super goed...
  3. Q

    Keuzes Keuzes Keuzes

    Geachte airworkers, Ik ben al aardig wat tijd actief op Airwork en ben dankzij dit forum niet inzee gegaan met een integrated opleiding in NL en heb mn kans gewaagd bij Lufthansa. Dilemma time is aangebroken. Ik ben helaas afgewezen voor de luchtvaartschool van lufthansa(alle oefenbare cbt's...
  4. Q

    KLM Application

    Beste KLM'ers, Ik heb een vraagje over de KLM application op de iphone. Ik had hem net voor dat mijn vlucht(KL 1795 12 juni toevallig een AW'er achter de Yoke geweest ? Of misschien de terugvlucht KL 1800 17 Juni ) gedownload en heb toen de dames in de lucht gevraagd of 1 van hun mij kon...
  5. Q

    Seminar Topilots

    Ich bin heute in Deutschland! Morgen begint mijn Seminar bij Topilots is er behoefte aan sort of blog ? Voor toekomstige BU/GU'ers. Ik vraag het even voordat ik het bord volgooi met unwanted garbage :biertje:
  6. Q

    Man valt bemanning vliegtuig aan

    http://www.nu.nl/binnenland/2512700/man-valt-bemanning-vliegtuig-schiphol.html "De crew had zich zelfs verschanst in de cockpit van het vliegtuig." Aan de ene kant kan ik dit begrijpen maar aan de andere kant laat je de passagiers wel achter met deze man not ? Of zijn dit standaard procedures...
  7. Q

    Grootste "gevaar" luchtvaart: Aardolie ?

    Beste Airworkers, Luchtvaart heeft vele bekende gevaren waar veel aandacht aan wordt besteed waarvan natuurlijk Terrorisme de bekendste is. Tevens is er een veel groter gevaar opkomst, onze olievoorraad raakt op:eek: Zoals meeste weten is kerosine een distillatie product van aardolie. Kerosine...
  8. Q

    Topilots

    Beste airworkers, Ik heb in Juli mijn BU voor de LFT en wil er daarom alles aandoen om dit te halen ben nu nog steeds druk bezig mijn Duits naar een niveau te krikken waarmee ik de testen kan begrijpen(Niveau is bijna bereikt). Ik heb mijn keus laten vallen op Topilots, attc schijnt een bende...
  9. Q

    AeronautX

    Beste mede-Airworkers, Ik heb gezocht in de database maar kon er niks nuttigs over vinden. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met deze school(AeronautX) of kennisen/vrienden die hun opleiding daar hebben genoten ? En wat voor een reputatie de school heeft opgebouwd bij de...
Back
Top