Recent content by Mr Jones

  1. Mr Jones

    17 jarige piloot ( in opleiding ) die voor de PPL gaat!

    Meesten doen het een week of twee vantevoren, of zelfs minder. Ligt er helemaal aan wat er op het programma staat en hoe ervaren je bent. Maanden besteden aan een simcheck is wat overdreven, ook al spreid je het uit. Doe liever iets anders met m'n tijd :)
  2. Mr Jones

    Brussels Airlines selectie

    Eh, ja dus? Vergeleken met andere Europese airlines betaalt Brussels Airlines gewoon erg karig.
  3. Mr Jones

    Brussels Airlines selectie

    Karig. A320 Captain met 12 jaar senioriteit pakt tussen 5 a 5.5k netto per maand.
  4. Mr Jones

    Eruit blinken tijdens de selectie

    Aanrader! Wellicht wat verouderd nu ( zit meen ik ook een hoofdstuk over brieven schrijven in ) maar de kern is natuurlijk nog hetzelfde.
  5. Mr Jones

    Horloge aanschaf advies gevraagd

    Paar jaar geleden een Omega Speedmaster gekocht en absoluut geen spijt van. Past bijna overal bij. Mega goede kwaliteit, you get what you pay for!
  6. Mr Jones

    Overzetten lening naar Rabobank

    Beste airworkers, Is er hier toevallig iemand die recentelijk zijn studielening over heeft gezet naar de Rabobank? Zo ja, onder welk rente percentage? PM mag uiteraard. Dank!
  7. Mr Jones

    Staking Air France

    Opvallend stil hier op AW rondom de gigantische pilotenstaking bij Air France op dit moment. Wat vinden jullie? Staking terecht of onterecht?
  8. Mr Jones

    Oordoppen

    Allen, Zijn er hier vliegers die toevallig gebruik maken van oordoppen tijdens het vliegen / dalen? Zo ja, welke? Ik voel regelmatig grote druk op mijn oren tijdens het dalen wat gepaard gaat met een beetje gehoorverlies. Pijn is er eigenlijk zelden. Trommelvlies is in perfecte staat en...
  9. Mr Jones

    Last van oren

    Allen, Sinds een paar maanden heb ik tijdens het dalen ontzettend last van mn oren. De ene keer doet het pijn ( wel draaglijk maar niet fijn ) en de andere keer verlies ik gehoor. Nu bleek dus dat ik allergisch ben voor een aantal zaken en daar heb ik nu medicatie voor maar ook dat veranderd...
  10. Mr Jones

    Stella naar Amerika!

    Hallo! Sommigen van jullie denken vast: daar heb je die Jones weer met zijn slappe verhaaltjes, maar denk lekker raak! Van verschillende betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Stella Aviation een vierde locatie opent in Florida, USA... Binnenkort vertrekt de eerste groep al, ben zeer benieuwd...
  11. Mr Jones

    Stella en Lufthansa

    EELDE - De Nederlandse pilotenschool Stella Aviation Academy is door Lufthansa gekozen voor de opleiding van honderd nieuwe piloten. De nieuwkomers moeten worden opgeleid voor Lufthansa Cityline, de regionale dochter van de Duitse maatschappij. Vanwege de toenemende vraag naar vliegers hoopt...
Back
Top