Recent content by Max_D

  1. M

    Kamers NLS

    Ik ben recentelijk toegelaten tot de NLS (Alleen de medische keuring nog, maar daar heb ik vertrouwen in) en zoek nu dus een kamer bij de NLS. Ik heb een lijst aangevraagd en deze ook toegestuurd gekregen, alleen is deze zo rommelig etc dat ik er geen wijs uit kan. Zijn er hier oud-NLS'ers die...
  2. M

    NASS Selectie (En ja, al geSearched)

    Heee daar is ie weer, met wat nieuwe vragen :). Volgende week de NASS test bij de NLS, en ik heb even wat rondgekeken met Search op het forum maar een aantal dingen waren me nog niet volkomen duidelijk (en ik wilde er toch zonder enige twijfel in gaan): 1) Die eerste test met het kruisje...
  3. M

    EPST in vergelijking tot NLS en KLS

    Ik zie vaak op dit forum dat mensen eerst naar de KLS, dan NLS (close second) en daarna naar de EPST gaan om zich aan te melden. Is de EPST minder, of bieden ze een totaal andere opleiding? Waarom gaat bijna iedereen daar pas als laatste solliciteren? Ik heb m'n kans bij de KLS namelijk al...
  4. M

    Amerika-traject

    Eindelijk een topic waar iets verder over het hele Amerika gebeuren gepraat wordt! Ik ben twee maanden terug afgewezen tijdens Fase 2 voor de KLS (te onvolwassen :mad: ) en wil het nu in Amerika gaan proberen. Ik zag dit al geruime tijd als een keus maar het was een beetje te vaag om dit echt...
Back
Top