Recent content by first_solo

  1. first_solo

    verlengen LPE

    Goedemiddag, Wie heeft er ervaring met het verlengen van zijn LPE? Ik heb namelijk LPE level 5 en deze is geldig tot en met 1 dec 2016. Kan dit ook verlengd worden in de simulator tijdens een skill test o.i.d. of moet je een afspraak maken met een LPE bedrijf?
  2. first_solo

    Vacature: Produktions-Test Pilot (m/w) - Eurocopter

    EADS link Misschien doe ik er iemand een plezier mee? Succes alvast!
  3. first_solo

    zweefvliegkist gecrashed op EHMZ

    Crash EHMZ :niet_bli: R.I.P. , sterkte voor alle familieleden en vrienden!
  4. first_solo

    error message C00D1199

    Iemand die mij kan helpen? Ik gebruik momenteel Vista met windows media player 11. Nu wil ik op een andere welbekende nederlandse website livestreams afluisteren maar nu komt media player met de melding dat het de livestream niet ondersteund danwel de juiste codec niet vindt. Klik ik nu op...
  5. first_solo

    non-commercial IF vliegen

    Er staat mij bij dat als je non-commercial IFR wilt vliegen (met een current IR rating) en je wilt niet-betalende passagiers meenemen dat je dan 90 dagen voorafgaand aan de vlucht 3 IFR approaches moet hebben gemaakt? Of is dit alleen als je commercieel gaat vliegen? Wie weet het?
  6. first_solo

    Goedkoop flightsimmen

    http://www.isoma.net/games/goggles.html :rt:
  7. first_solo

    Oefenvragen Fokker 50

    Ik stel deze vraag voor een kennis van mij: Is er iemand die oefenvragen heeft van de grondschool voor de typerating F50 ? Zijn dank is bij voorbaat groot!
  8. first_solo

    TCAS rulezzz

    TCAS rulezzzzz
  9. first_solo

    verlengen ME-IR

    Kan je tijdens het doen van een type rating je ME-IR laten verlengen ? En kan je een ME-IR hebben zonder een MEP aantekening?
  10. first_solo

    FI vraagje

    Indien je een Flight Instructor Course doet bij bijv. school A ben je dan ook verplicht je eerste 100 uur (ivm restricted FI license) als instructeur te volbrengen bij school A, of mag je overstappen naar een andere school? En zou je het ook in een ander land mogen doen?
  11. first_solo

    Weer een aardige link

    engine fire
  12. first_solo

    Ryanair's nieuwe bestelling

    Ik hoor net op CNBC dat Ryanair 70 nieuwe Boeing 737 heeft besteld en nog eens een optie heeft op 70 kisten. Is het toekomstige piloten-te-kort dan toch in zicht??? :)
  13. first_solo

    Loss of license

    Wie kan mij helpen aan een aantal opties en bedrijven die deze verzekering kunnen afsluiten. En wat gaat het per maand ongeveer kosten. Het gaat mij erom dat als ik tijdens mij opleiding op medische grond wordt afgekeurd ik toch mijn opledingskosten kan afbetalen. Is een loss of license...
Back
Top