Recent content by echo charlie

  1. E

    EFRAS (Condor) performance manual.

    Ik ben sinds kort werkzaam bij een andere airline waar de performance wordt gedaan dmv EFRAS(Condor) software. Nou heeft mijn werkgever er helaas geen manual bij maar ik zou die erg graag willen hebben. Ik weet van mijn tijd mij Wizzair dat zij er wel een manual bij haddan maar die heb ik helaas...
  2. E

    Koeweit..

    Hoi allen, Ik ben recent verhuisd naar Koeweit omdat mijn spaanse charter bedrijf helaas failliet gegaan is en zou graag in contact willen komen met nederlanders die ook bij Jazeera Airways werken of in Koeweit werkzaam zijn. Laat aub wat horen via email theocras@hotmail.com.
  3. E

    Als extra ams???

    Hoi allen, Aangezien ik deze post al 2 keer heb gedaan in het forum van denimair maar elke keer weer verdwijnt daarom hier de vraag. Hier in Spanje vliegen we vaak mee als extra, dus zonder ticktet. Direct naar het toestel toe en daar vragen aan de cpt als hij je meeneemt. Super systeem. Ik zou...
  4. E

    757 voor Arkefly????

    Gehoord in de wandelgangen dat Arke Fly twee B757-200s gaan leasen..............wie weet hier meer van?????
  5. E

    Brief gericht aan Erik de Vlieger

    Hoi Erik, Ik hoor jou zo vaak zeggen dat je het beste voor hebt voor het personeel op de tv in de kranten op feestjes etc. Laat het nu dan eens zien. Ik ben afgelopen jaar begonnen, net zoals 100 andere, met een typerating voor jou bedrijf. Koste 35.000 euro die van mij voor Holland Exel...
  6. E

    ARNOLD BURLAGE??

    Waar haalt hij het allemaal vandaan? Hoeveelt betaald de KLM aan hem? Het is jammer dat de media zulke mensen in dienst heeft, maar ja de telegraaf is ook niet echt een krant te noemen. Ik het proberen uit te leggen wat ik bedoel. Als er in de media maar constant slecht gesproken word over...
Back
Top