Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Hey iedereen

Hier even een berichtje vanuit de kelder van het kontakt der kontinenten te Soesterberg.

Zit samen met theJester en we hebben morgen onze F-vlucht van de GVSS. Het is wel echt lastig, maar wel te doen en die nieuwe alsim vliegt echt als een tierelier.

Morgen nog wel even een post om te laten weten of we door zijn en dan nu zo nog maar even naar de bar :grijns: en dan maar naar bed lijkt me

:rt: Joost en theJester
 
Gefeliciteerd heren, en wat een super hotel he? :D
Stond er bij jullie ook een wat oudere man achter de bar? die heeft zulke geinige verhalen, haha!:D
 
WHAATT

We begonnen met 6 man en na de D-vlucht moesten er helaas 3 naar huis, maar de overige 3 hebben allen de eindstreep gehaald en ik mag 4 december voor PO2.

En er stond bij ons een man van ongever 30 jaar aan de bar, mar toen ik de volgende ochtend mijn barrekening wilde afrekenen :biertje: stond er niks op mijn naam, dus best een aardige vent whaa

Groeten en succes Kevin!
 
Uitgerust erheen gaan kan een hele boel helpen. Op die manier is het makkelijker je voor de volle 100% de concentreren tijdens de vlucht want dat is toch echt nodig.
En blijf crosschecken! vooral koers. :grijns:
 
Ja die koers wil je nogal snel over het hoofd zien op het begin.
en zorg ervoor dat je relaxed blijft ALS je fouten maakt en ze asap corrigeert. Fouten maken is geen probleem, ze willen zien dat je ze corrigeerd en in volgende vluchten zien dat je ervan geleerd hebt.

Op een gegeven moment zat ik op het ritme van m'n hart (die ik hoorde in mijn koptelefoon, zo zenuwachtig was ik soms) te crosschecken. :grijns:

wanneer doen jullie PO2? ik mag 4 december!
 
Uitgerust erheen gaan kan een hele boel helpen. Op die manier is het makkelijker je voor de volle 100% de concentreren tijdens de vlucht want dat is toch echt nodig.
En blijf crosschecken! vooral koers. :grijns:

1) Uitgerust: Check!
2) Heading goed in de gaten houden: Check!

Ik mag maandag. Spannend! :D
 
Hey ik mag ook maandag GVSS.. Ik zou eigenlijk 3 december moeten maar het CML had gebeld of ik eerder kon omdat ze een uitvaller hadden. Mooi mee genomen toch?
 
Het is ook erg belangrijk dat je alle handelingsvolgordes voor het inzetten van een bepaalde manoeuvre kunt dromen. En veel droog oefenen met z'n tweeen of meer! Gewoon de vluxcht in gedachten al vliegen.

Ik heb ook 4-12 mijn PO2, dus dan zie ik je Alias!

Groeten en succes iedereen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top