Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Ik zal de SvZ morgenvroeg updaten.

Uncle, is er voor jou nog een mogelijkheid dat je wellicht later weer bij de KMA terecht kan?
 
We begonnen met zn 6'en, en we eindigden met z'n 5'en (bijzonder, alle 5 door).

het was toch best pittig, vooral de F-vlucht. De Alsim vliegt super relaxed btw!
Het hotel is ook super relaxed, goed eten, lekkere bedden (ik sliep in een splinter nieuwe kamer).
De groep was ook op en top gezellig, en we hebben veel info uitgewisseld voor vluchten enzo. Ik heb iig 3 super dagen gehad!
 
Last edited:
Hoi Alias,

Gefeliciteerd met je GVSS. Je zegt dat je twee super dagen hebt gehad? Mij is vertelt dat de GVSS drie dagen gaat duren. In ieder geval mooi dat je positieve ervaringen hebt, hopelijk zjin die voor mij in december ook zo!
 
Ahhh, das balen :eek!: , succes en sterkte verder!

Deze meneer is door de GVSS en heeft 4 december PO2!

Ja het komt echt wel hard aan.. je houd er natuurlijk altijd wel rekening mee maarja dan nog, ben je tot aan VMO-2 gekomen wat opzich al een prestatie is vind ik zelf, word je afgekeurd op iets waar je zelf niets van merkt en nooit last van hebt. Voor je gevoel ist nog niet helemaal waar maarja het is niet anders k heb er echt flink van gebaald en nog steeds maar moet toch verder met mn leven.
 
Ja dat is echt zuur, zeker als je er normaal nooit last van hebt. En het is idd een hele prestatie tot VMO-2. Ga je nu burgerluchtvaart proberen of ?
 
Ja het komt echt wel hard aan.. je houd er natuurlijk altijd wel rekening mee maarja dan nog, ben je tot aan VMO-2 gekomen wat opzich al een prestatie is vind ik zelf, word je afgekeurd op iets waar je zelf niets van merkt en nooit last van hebt. Voor je gevoel ist nog niet helemaal waar maarja het is niet anders k heb er echt flink van gebaald en nog steeds maar moet toch verder met mn leven.

heb precies hetzelfde gehad (iets anders op vmo2 dan), maar geloof me, er zijn zat andere dingen die ook geweldig zijn (denk aan burgerluchtvaart etc / andere functie KLu/KL/KMAR etc). De wereld vergaat niet als je de keuring niet haalt ;). sterkte iig

Chris.

Ps: ik had met jou po2 vorig jaar ;)
 
Heb tijdje geleden ook nog een documentaire over de K.M.A. gezien, dus ik weet hoe het er aan toe gaat.

Welke documentaire was dat? Welke zender? En is die misschien nog op internet te vinden? Ben zelf ook erg benieuwd naar de KMA dus als er nog mensen zijn die filmpjes van de KMA weten te vinden laat maar weten!
 
KMA!!!

KMA!!!

Ik ben ook wel benieuwd naar de KMA docu's !!!

:D Vandaag gebeld door het CML met de mededeling dat mijn PVS ook positief was en dat ik dus mag beginnen met de opleiding!!!!!! :D
 
heb precies hetzelfde gehad (iets anders op vmo2 dan), maar geloof me, er zijn zat andere dingen die ook geweldig zijn (denk aan burgerluchtvaart etc / andere functie KLu/KL/KMAR etc). De wereld vergaat niet als je de keuring niet haalt ;). sterkte iig

Chris.

Ps: ik had met jou po2 vorig jaar ;)


Oh echt? ik weet het echt niet meer haha sorry man :p maarre er stond gelijk in dat ik ook voor geen enkele andere functie als militair in aanmerking kwam wel een beetje raar dus..

En nee ik ga geen burgerluchtvaart proberen ik hou niet van de lening die je ervoor af moet sluiten.. weet best dat het allemaal makkelijk af te lossen is maar toch, en het spreekt me ook niet echt aan.

Ik heb een brief gestuurd en daarin gevraagd om wat duidelijkere uitleg dus hoop dat ik er een reactie op krijg :) heb er verder wel vrede mee weet ook best dat de wereld niet vergaat maarja, Ben er speciaal havo voor gaan doen want deed eerst vmbo nadat ik dat afgerond had ben ik havo op de avondschool gaan doen en heb ik overdags gewerkt en daarbij komt ook nog is dat het nu zo goed ging achter elkaar dan komt het mss nog net een tikje hader aan:grijns: achja ik zie wel wat er komen gaat:boring:
 
heb je in ieder geval iets goeds aan de keuring over gehouden, namelijk je havo ;). biedt weer tal van andere mogelijkheden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top