Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
@ Istria:
Het is idd wel zo beleefd om te laten weten dat je later/niet komt.

@ Alexx:
Hopelijk heb je VMO2 gehaald! en ga je die FAM halen denk je? succes iig!

Hoop het wel.. sport 3 keer in de week dus moet wel goedkomen denk ik zo?
VMO-2 is eigenlijk het enige waar ik beetje bang voor ben t zijn toch altijd een hoop dingen waarop je af kunt gaan en het is iets wat je niet zelf in de hand hebt ;)
 
Nu ik erop terugkijk schaam ik me wel omdat ik niet gebeld heb.
Die "moest dat" opmerking slaat idd nergens op. Ik had destijds nog het idee dat het een algemene voorlichting was zoals bij de meeste universiteiten waarbij je gewoon op komt dagen, of niet. Maar dit was dus wel erg persoonlijk.

Dat van bellen indien verhinderd stond idd wel in de brief, maar om een of andere reden is dat even weggevallen uit mijn gegeugen.

Ik heb niks anders tegen de luchtmacht te zeggen dan: "Mijn oprechte excuses".
En dat zal ik nog zeker wel doen.

Istria
 
VMO-2 is eigenlijk het enige waar ik beetje bang voor ben t zijn toch altijd een hoop dingen waarop je af kunt gaan en het is iets wat je niet zelf in de hand hebt ;)

Ja dat is idd waar, en als je daar dan op af valt (hoop het niet) is het nog zuurder omdat je het inderdaad zelf niet in de hand hebt. Succes :airforce:
 
Ja dat is idd waar, en als je daar dan op af valt (hoop het niet) is het nog zuurder omdat je het inderdaad zelf niet in de hand hebt. Succes :airforce:

Ik val liever op iets af wat je niet in de hand hebt dan op iets waar je wel zelf iets aan kan doen ;)
 
Ik val liever op iets af wat je niet in de hand hebt dan op iets waar je wel zelf iets aan kan doen ;)

Ben keer afgekeurd op Po-2 na een jaar nog een keer gedaan en gehaald..
als je afgekeurd word op iets waar je zelf niets aan kunt doen ben je gelijk klaar.. als je jezelf nog kan verbeteren op bepaalde punten is er toch nog een kans voor je dat zie ik toch liever:grijns:
 
Nou, ik heb liever ook iets waar je aan kan werken, stel je wilt piloot worden maar je word geboren met slechte ogen of zoiets. dan zou je nog zo'n goeie skills kunnen laten zien bij/op de GVSS maar je cariere eindigt toch snel denk ik.

Tks
 
Waren jullie dat trouwens, die laatst met een cougar even aan kwamen waaien?

In ieder geval veel succes/plezier op woensdrecht!
 
Ben keer afgekeurd op Po-2 na een jaar nog een keer gedaan en gehaald..
als je afgekeurd word op iets waar je zelf niets aan kunt doen ben je gelijk klaar.. als je jezelf nog kan verbeteren op bepaalde punten is er toch nog een kans voor je dat zie ik toch liever:grijns:

GVSS en PVS heb je zelf in de hand, als je daar op afvalt kan je er niks meer aan doen ;). Als je op iets afvalt wat je zelf niet in de hand hebt kan je tenminste jezelf niet verwijten.
 
GVSS en PVS heb je zelf in de hand, als je daar op afvalt kan je er niks meer aan doen ;). Als je op iets afvalt wat je zelf niet in de hand hebt kan je tenminste jezelf niet verwijten.


Tja ik zie het meer als iets van: je kunt het of je kunt het niet. :dozey:
laat ik nu maar niet te hard lachen want de pvs moet (hopelijk) nog komen :grijns:
 
Mijn PVS is weer uitgesteld. Stond oorspronkelijk ingepland voor 10 september, wordt nu op z'n vroegst donderdag 4 october..... De klas van 8 october halen wordt zo wel erg krap. Dan wordt het maar februari......
 
Ik mag binnekort gaan gvssen maar nou viel mij het op dat er in het boekje alleen nog maar gesproken wordt over de alsim... wordt de frasca niet meer gebruikt ? Ook bij alle plaatjes edg staat alleen de alsim:confused:
 
Ik heb komende maandag nog GVSS op de Frasca maar het klopt inderdaad dat mensen die niet al te veel later dan mijn lichting de Alsim boekjes meegekregen hebben. Geen idee of de Frasca binnenkort helemaal buiten gebruik genomen gaat worden of niet, maar lijkt me niet voor niets dat ze de Alsim hebben staan.
 
Ik heb komende maandag nog GVSS op de Frasca maar het klopt inderdaad dat mensen die niet al te veel later dan mijn lichting de Alsim boekjes meegekregen hebben. Geen idee of de Frasca binnenkort helemaal buiten gebruik genomen gaat worden of niet, maar lijkt me niet voor niets dat ze de Alsim hebben staan.

Wat mij aan het planbureau is verteld, is dat ik bij de tweede lichting hoor die op de alsim getest word. Ze gooien nu eerst alle mensen erdoor die de oude boekjes mee hebben gekregen. :)
 
Ik heb komende maandag nog GVSS op de Frasca maar het klopt inderdaad dat mensen die niet al te veel later dan mijn lichting de Alsim boekjes meegekregen hebben. Geen idee of de Frasca binnenkort helemaal buiten gebruik genomen gaat worden of niet, maar lijkt me niet voor niets dat ze de Alsim hebben staan.

Juist beter die Frasca voelde aan als een broodrooster:dozey:
de alsim vloog echt 10 keer fijner:D
 
Wat mij aan het planbureau is verteld, is dat ik bij de tweede lichting hoor die op de alsim getest word. Ze gooien nu eerst alle mensen erdoor die de oude boekjes mee hebben gekregen. :)
Mja ik hoorde dat er ook al andere mensen eerder waren die na een aantal vluchten op de Frasca door mochten op de Alsim.. mja pin me er niet op vast, als je het 100% zeker wil hebben dan is het CML bellen nog de beste oplossing. (anders blijft het zo bij hoorde dit hoorde dat maar wat er van klopt is een tweede)

Juist beter die Frasca voelde aan als een broodrooster:dozey:
de alsim vloog echt 10 keer fijner:D
Ik kijk er naar vooruit :grijns:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top