Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
hallo,

ik ga ook aan de selectie beginnen. papieren zitten op de bus. dus ik hoop binnenkort een datum door te krijgen voor de eerste selectiedag..


greetz,wim
 
Hey Wim,

Alvast héél veel succes en kijken even in de kennisbank wat je kan verwachten, je kan bijv ook veel oefenen (bijv de instrument interpretatie test en de selectieve luistertest). Bij mij heeft het iig goed geholpen!

Gr, Elias
 
hey Elias,

wat is de meest lastige test? de 3d-objecten test?(met joystick en pedalen?)

hoeveel % valt er ongeveer af tijdens deze test?

groeten,

wim
 
ff een update voor de SvZ: heb afgelopen maandag mn VMO-1 gehaald en mag 9 oktober voor mn FAM... nog meer mensen die datum?
 
@ Wim:
Ik vond zelf idd de 3d-test het moeilijkst, hoeveel er daar zijn afgevallen weet ik niet, omdat alles tests achter elkaar kwamen (met pauze's) en iedereen heeft dus alle tests gemaakt. Daarna gingen er in mijn geval van de ongeveer 20 mensen maar 3 door naar de Intake-GVSS.

Hopelijk heb je hier wat aan.

@ Visch:
Gefeliciteerd man! succes met je FAM, ben je beetje in vorm enzo? :D
 
@ Alias:
thanks, FAM zou geen probleem moeten zijn. ik sport regelmatig maar ik moet er wel bij zeggen dat het in de vakantie er een beetje bij in geschoten is...
iemand trouwens enig idee hoelang, stel je zou je FAM niet halen, het duurt voordat je een herkansing krijgt?
 
ik hoorde iets van 3 maanden, maar dat kan ik niet bevestigen! zal wel in die buurt liggen denk ik?
 
Wat ik heb gehoord klopt dat wel ja. Ik kan me nog wat herinneren van iemand hier op het forum die de FAM niet had gehaald. Hij/zij (weet het niet meer) kreeg 3 maanden later een herkansen. Nogmaals, zo herinner ik het me, correct me if I'm wrong.
 
@marty
heb het ff nagekeken in de archieven en hij moest inderdaad 3 maanden wachten totdat hij z'n FAM mocht herkansen.
thanks voor de info!
 
@ Visch: gefeliciteerd!

Nouja 'wachten' zal het denk ik niet geweest zijn hehe. FAM maak ik me niet zo'n zorgen om, sport vier a vijf keer in de week. Eerst maar eens zo ver zien te komen.
 
Arriva: Stipt op tijd
NS: Op de minuut
Connexxion: 1min te laat
Taxi: komt niet opdagen

Ik had 30min speling ingepland maar was niet genoeg....

Rijbewijs > ALL
 
En nu? was je te laat en mocht je nog verder alles volgen? of moet je een ander keertje komen?

Gr, Elias
 
Nadat ik de hoop op de gebelde taxi had opgegeven was het alweer 11.05, 5min te laat dus. Een andere taxi bestellen duurt minstens nog 15min, plus 10min reistijd
ik zou dan 30min te laat zijn, ik nam aan dat ik dan niet meer zou worden toegelaten dus was ik niet eens meer gegaan. Ik zal dus een andere keer moeten gaan.
 
Moest dat? :S
Ik nam aan dat ze om 11.30 al zeker wel begonnen waren zonder mij. :S
Het zou erg vervelend zijn als ze zo lang nog hebben staan wachten op mij. :(
 
lol tuurlijk moet dat?!!
Bij verhindering/vertraging tijdig afbellen staat niet voor niks op je brief?! (of staat dat er tegenwoordig niet meer op?:grijns: )
trouwens ze willen nog wel eens wachten op je.. toen ik voor mn po-1 ging moest ik ook 3 kwartier langer wachten tot we konden beginnen vanwege iemand die te laat was..

Heb trouwens vandaag VMO-2 gehad uitslag is nog eventjes afwachten..
heb 18 oktober mn FAM
 
Last edited:
@ Istria:
Het is idd wel zo beleefd om te laten weten dat je later/niet komt.

@ Alexx:
Hopelijk heb je VMO2 gehaald! en ga je die FAM halen denk je? succes iig!
 
Afmelden is natuurlijk wel zo netjes. Je kunt ook achteraf nog even laten weten dat je vervoersproblemen had en hopelijk volgende keer van de partij kunt zijn.

Ik zou overigens voor alle onderdelen van het selectietraject meer tijd inbouwen als marge. De Nederlandse snelwegen bestaan uit één grote rijdende of niet rijdende file, de NS heeft wel 's storingen, aanrijdingen en in de komende periode vierkante wielen door herfstblaadjes op de rails. En een taxi is dus duidelijk altijd maar afwachten.

Als je meer marge hebt en je ben uiteindelijk toch veel te vroeg, dan kun je altijd vantevoren nog ergens koffie of cola gaan drinken, de krant lezen en relaxen.
 
@ Istria
ai ai ai.. volgens mij zijn ze daar niet zo van gediend. :S! Hoop voor je dat je gewoon weer mag komen. Je batterij was leeg??!!
Succes.

Groeten,

LALA
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top