Zeer kritische noot over Stella

Status
Not open for further replies.
FOLBERTS,

Mij lijkt het ook een goed idee. 1795 pleuro is een aardig bedrag, maar niet onoverkomelijk. Als je zoiets gaat organiseren wil ik best wat geld storten.

Om manipulatie te voorkomen kun je net als de meeste surveys naar naam en adres vragen. Dat maakt manipuleren niet onmogelijk, maar het legt de drempel wat hoger.

Ik zou nog even afwachten wat de reacties zijn, 24 uur is wel een beetje beperkt denk ik :). Wellicht een nieuw topic?

Gr.

Q-Nimbus.
 
Wow jongens en meisjes,

ben even een weekje weg en m'n thread gaat er helemaal vandoor.
Prima hoor. Heb helaas nog niet echt tijd gehad om alles uitgebreid te lezen, maar zie wel goeie ideeen ontstaan.
Op het eerste gezicht ziet het er goed uit, maar nogmaals ik ben wat short on time en dat gaat nog wel even duren.
Wil nog wel snel even 1 dingetje kwijt.
En het is gericht aan Mr Jones:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Bedankt, ik heb lang niet zo gelachen.

En bedankt aan iedereen die in mijn afwezigheid heeft gereageerd op deze meneer.
Ook de mensen die het niet met me eens zijn.
Onthoud wel: mijn thread is net als de televisie: je hoeft hem niet te lezen en die computer kan ook gewoon uit.

Ik doe mijn best snel weer mee te doen, maar moet waarschijnlijk even verstek laten gaan. Sorry en tot airworks.

MG

P.S. Thanks Kliko, CU@CX
 
Last edited by a moderator:
Je hoeft niet je best te doen hoor, we zijn zo'n beetje klaar met dit onderwerp :)
Start maar een nieuwe thread als je weer zo graag de aandacht wilt.. :)
 
Gelukkig doet er iemand zijn best om dit 'probleem' onder de aandacht te brengen. Het wordt nog netjes gedaan ook. Jij vraagt alleen negatieve aandacht in dit draadje, waarmee je alleen maar boze reacties van airworkers op je dak krijgt.

Als je commentaar hebt probeer die dan te onderbouwen met een goed betoog en ga niet een persoonlijke aanval beginnen op personen hier.
 
Prima dat er ook negatieve dingen onder de aandacht worden gebracht van Stella, maar problemen tussen 2 partijen (in dit geval tussen Stella en MG) wordt mijn inziens 99 v/d 100 keer veroorzaakt doordat BEIDE partijen zich verkeerd opstellen. Het is heus niet van 1 kant gekomen hoor...
En nee hiermee neem ik het niet voor Stella op, en ja ik ben een (toekomstig) student van Stella. En zeker met de laatste post van de heer MG maakt hij zich toch wel enigzins belachelijk :)

Cheers
 
MG Ik ben blij dat er eens iemand een balletje opgooit over de wat minder positieve kanten van het vliegersvak.

Ik ben zelf een oud leerling van Stella en ook nog eens een van het eerste uur. Ik heb dus aan den lijve ondervonden hoe een leuke en gezellige kleine school met een goede naam én top kwaliteit(!), in no-time is veranderd in een piloten fabriekje.

Ik kan legio voorbeelden geven van zaken die niet ok zijn, uit eigen ervaring én dingen die opleidingsgenoten zijn overkomen, maar ik vind dat eigenlijk verspilde moeite. Ik ben blij dat ik me papiertje heb en een baan.
Dat ik geslaagd ben voor m'n examens heb ik te danken aan het top team van instructeurs, die kei- en keihard hun best doen om de zaak op de rails te houden.
Die baan heb ik zelf moeten regelen en heb ik dus ook puur te danken aan mijn eigen kunde en inspanningen.

Ik ben oprecht blij dat ik op geen enkele manier nog verbonden ben aan Stella en dat ik dit bedrijf achter me kan laten.

mvg.

Een oud stella leerling.
 
Mig,

Doe vooral niets met wat je hier leest over Stella zou ik zeggen. Maar als je verstandig bent...

Succes met je opleiding,

Q
 
Als toekomstig student wordt je van deze berichten ook niet vrolijk denk ik....
Maar wfm welke dingen zijn er specifiek niet ok dan? Behalve de nazorg volgens jou? Weet niet of het verspilde moeite is om dat te zeggen. Dit topic is er juist voor dacht ik....

gr 3bergen
 
Als toekomstig student zijn er een heleboel dingen waar je niet vrolijk van wordt: Het is de truuk om de goede dingen mee te pikken en wijzer te worden van de slechte.

Ondanks de toenemende vraag naar piloten blijft het aanbod steeds maar relatief groter worden.
 
Op de Hogeschool van Amsterdam waar de combinatie Aviation Engineering en vliegopleiding Stella Aviation Academy in een HBO bestaat, daar worden ook een hoop mensen in de mooie ow zo geweldige rooskleurige toekomst bij Stella geleid. Het is gewoon marketing, het is gewoon een bedrijf (stella) dat winst wil maken. Ik heb geen ervaring met Stella, maar ik weet wel dat er misleidende dingen worden verteld en negatieve punten worden verdoezelt tijdens voorlichtingen aan de jonge potentieele €1,5*10^5 uitgevers.
De gemiddelde Aviation student die verkeersvlieger wil worden kent niet meer dan het woord KLM. Die weten niet wat ze te wachten staat.
 
De gemiddelde Aviation student die verkeersvlieger wil worden kent niet meer dan het woord KLM. Die weten niet wat ze te wachten staat.

Wat bedoel je daar precies mee...? Dat geldt niet voor iedere student, voor sommige misschien.... Niet voor mij in ieder geval. Ik staar me niet blind op de KLM, maar weet ook dat je daar met Stella in ieder geval niet terecht komt.

Weet alleen niet in hoeverre Stella + HBO aviation interessanter is voor maatschappijen dan alleen een Stella/NLS/KLS/EPST opleinding bijv. Het resultaat is nog ff afwachten aangezien de eerste Flight klas eind dit jaar pas klaar is volgens mij.

gr
 
Last edited:
Op de Hogeschool van Amsterdam waar de combinatie Aviation Engineering en vliegopleiding Stella Aviation Academy in een HBO bestaat, daar worden ook een hoop mensen in de mooie ow zo geweldige rooskleurige toekomst bij Stella geleid. Het is gewoon marketing, het is gewoon een bedrijf (stella) dat winst wil maken.
De gemiddelde Aviation student die verkeersvlieger wil worden kent niet meer dan het woord KLM. Die weten niet wat ze te wachten staat.

Kent niet meer dan het woord KLM?? Valt wel mee. Ik krijg het idee dat de meeste studenten wel weten dat ze met Stella KLM niet binnenkomen.
 
Ik vraag me vooral af hoeveel macht Randstad heeft binnen Stella. Randstad zal niet participeren als het geen centen oplevert, dus die uitbreiding komt goed uit (financieel gezien). Vraag het me dan ook serieus af in hoeverre zij 'de belangen van de student' meenemen in de uitbreiding die Stella nu doormaakt......
 
Weet alleen niet in hoeverre Stella + HBO aviation interessanter is voor maatschappijen dan alleen een Stella/NLS/KLS/EPST opleinding bijv. Het resultaat is nog ff afwachten aangezien de eerste Flight klas eind dit jaar pas klaar is volgens mij.

gr

Ik doe nu Aviation op HvA, een week geleden is er een presentatie geweest over het het Flight gedeelte door meneer IJspeert (Docent HvA, ook instructeur bij stella).

Een ding dat daar opviel was dat de HvA een aparte moeilijkere selectie hanteert dan Stella, je moet in principe je 1e jaar je propedeuse halen, verder moet je hoge cijfers hebben en als je dat hebt laten ze je een selectie doen bij het zelfde bedrijf waar verschillende luchtvaart maatschappijen het ook laten doen (weet ff de naam niet) (dus moeilijker dan bij stella)

Dus ik denk dat je als aviation flight student iets op voor hebt boven de andere die van stella komen.

Maar het ligt uiteindelijk natuurlijk helemaal aan je zelf.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top