Zeer kritische noot over Stella

Status
Not open for further replies.
Dan is eerder af te vragen of diegene zich wel in zo een serieuse wereld met veel verantwoording thuis horen en wannabees zonder brevet of hun wel piloot kunnen worden.

Ik ga mij ook zeer zeker niet verlagen tot het niveau van beledigingen.

Zucht!!!......, en dat ook nog in 1 post!! :passed::bwah:

.. ik neem graag raad aan van mensen die ECHT wat weten over deze wereld.. Dus de mensen die al jaren Ervaring hebben als piloot.

Ik denk dat 95% van de mensen die gereageerd hebben op jou post al jaren meedraaien in de grote boze luchtvaartwereld. Dus ECHT weten hoe het er aan toe gaat.

Eerst vond ik het een beetje zielig voor je toen iedereen over je heen viel. Aangeschoten wild opjagen vond ik wat makkelijk.... maar misschien vraag je er wel om!?!

Grtz Mike5
 
Het is totaal niet wat ik wil om het opgejaagde wild te zijn.

Ik ga ook zeker niet meer reageren.. of in ieder geval bijna niet meer..
 
Oké en dan nu weer on topic. Royaldman heeft nu genoeg gehoord over zijn berichten en hij heeft zijn mening ook gegeven, dus iedereen heeft zijn zegje gedaan.
 
Jammer dat een discussie redelijk, (sorry voor mijn misplaatste taalgebruik), verkracht kan worden door persoonlijke vetes.
Hebben wat 'insiders' bij Stella eens hun mond open getrokken, wordt er vervolgens weinig mee gedaan. Of in ieder geval niet op voort geborduurd. Come on people, you know better.
 
Ik vind het ook erg jammer dat er niet verder op wordt voorgeborduurd.

Het gaat toch ook om reacties vanuit leerlingen en ex leerlingen. en niet alleen van Horen zeggen..
 
Zucht. Jullie houden het toch echt zelf in stand hoor. Voor de zoveelste keer: laat het gaan.
Kennelijk is dat een erg lastig advies om op te volgen, dus ik sluit af. Op zich ook wel tijd aangezien deze thread alweer anderhalf jaar oud is. Een nieuw, fris & fruitig Stella topic kan uiteraard geopend worden met één klik op de knop (Jet Man?).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top