AIRWORK quote of the month: 2007-2008

Ik vind hem Konings!
24-10-2007
Piloot, agent, politie, spoorwegmedewerker, supermarktbeveiliger (!) ... tis allemaal t zelfde als je eenmaal strepen op hebt (zolang al die 18-28 jarige vrouwelijke koppies maar omdraaien als je langs loopt vind ik t best)
 
jaap stobbe, 25/10 – 19.43
Zucht...Gaan we weer.
Bespaar je de moeite en plak de hele pprune-thread maar hieronder.

Ghostflyer, 28/10 – 00.25
Zag laatst nog een Boeing aan de kant staan.........
Zeg, wat is er op V(ictor) aan de hand? Ah, 't is een alcoholcontrole. Binnenkort in een NOTAM???

The Fly, 28/10 – 01.31
Iedereen in de cabin zonder gordel een bekeuring


Cheers
Art
 
Iz, 31/10, 12:13
Ik hoef niet bij een airline te werken met 350 kisten, want ik zit maar in één kist tegelijk.
 
FD, regel een nieuwe Avatar, want dit is niks zo. Ik herken je bijna niet.


Edit; inmiddels gedaan, hartelijk dank!
 
Last edited:
Heej, iemand heeft m'n quote weggehaald... :confused:

Was net zo 'trots' op m'n zweedse q400 vermelding in deze legendarische thread......
 
Ik wil graag deze krasse uitspraak nomineren :

Daar was een tijdje geleden eentje met een backwind landing voorovergeslagen toen hij op het laatste moment de hoogteroeren de verkeerde kant op deed.

Dit juweeltje staat in het Terlet "draadje"
 
Een goede avond allemaal.

Mijn excuses voor de ietwat late quote deal deze keer, ome Art was eventjes een paar dagen awol, receptie hier, feestje daar, copious amounts of Chateau Lafite-Rothschild, and its finist Pauillac, snow flake crab meat op een bedje van mini shrimps, Fidels finest long burns, en U begrijpt, Airwork had niet echt Arts volledige attentie, hah, the bless of the pensionado..

However, back to business.
Oktober was toch wel de moeite waard.

De NLS, gaat de kwaliteit van de opleiding achteruit? He was allemaal te lezen op airwork. Van voorzichtige meningsvorming tot uitnodigingen om het allemaal eens uit te vechten in het fietsenrek. En dan bloed het vervolgens gewoon dood.

Over doodbloeden gesproken, het Piloot als Vrouw topic, gestrand in pastel kleurtjes, door de dames zelf.

En dan natuurlijk het grote Stella alles of niets topic. MG als de kruisvaarder om alle kwade dingen in het daglicht te stellen en op het witte paard de zonsondergang in te rijden. Maar, onze Walkuhre heeft hem op de z’n billen geslagen, and , you know what? MG vroeg om meer. Over fetishes gesproken, krijgen we straks nog een dungeon waar recalcitrante airworkers met een Walkure zweepje te maken krijgen. Aah, such bliss.

Ook populair afgelopen maand, de recruitment ban van Air Lingues, RTO gooit de knuppel in het hoenderhok en jawel hoor, all hell breaks loose.
Pprune word er met de haren bijgesleept en Iz weet zelfs te melden dat Maxima er bij betrokken is. MG, ja, ook hier, concludeerd dat hij wat langzamer typt dan de rest maar dat het neuspeuteren zijn volle attentie heeft terwijl kliko de balans probeert te bewaren.
Maar dan, na het Kumbaya van MG gaat het als een nachtkaars uit.
“Oh Danny boy, the pipes the pipes are…………………”

En wat dacht u van de mileu defensie?
Ook hier heeft de airworker zijn gedachten over laten gaan in Oktober.
Er word op Spitsbergen steenkool gewonnen en iedereeen die geen piloot is is dom en een pauper. We staan aan de vooravond van een nieuwe ijstijd en ijsboringen in Antartica bewijzen helemaal niet dat je niet negentig kan worden als kettingroker.
Het is allemaal de schuld van het teveel aan koeien dat we hebben, maar dan, als we ze niet allemaal opeten is er minder CO2 uitstoot.
Er komen wasmachine labels op vliegtuigen voor de eco bewuste reiziger.
U ziet, Airwork is een gratis thinkthank vor iedere regering.

Ten slotte, de uitsmijter van Oktober,
Het “aan de kant zetten” van een KLM kist.
De hele industrietak gaat op z’n gat op deze manier. Absoluut doorgeslagen nancy pansy mentaliteit. Is dat de toekomst? Hah, dan zit Art liever als oude muppet op het balkon om deze deconfiture lachend aan te zien. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat bij mijn eerste voorzichtige plaatsname op de rechterstoel van een 707 de linkerstoel als volgt opmerkte. “ Horen sie mal gut zu, sie sind die resource, Ich bin das management.”
“Alles klar ?” And off we went.

OK, de winnaars.

De komieke.

Robin200, 4/10 – 09.14
Wat dat betreft zijn we net een stel hoeren, we doen er allemaal aan mee (me incluis).

De technische,

Iz, 31/10, 12:13
Ik hoef niet bij een airline te werken met 350 kisten, want ik zit maar in één kist tegelijk

Op naar November.
Cheers
Art
 
Once again, fantastic Art. Always a pleasure to read your 'monthly lookback'.

Happy you are enjoying your retirement. Life is not that easy (yet) for all of us.

FD
 
Nou nou zeg, de kop is er af, November is begonnen, dat belooft wat. Aanleiding voor de jury om op 30/11 alvast een kaas fondue avond te plannen met de muppets op het balkon.
Met voldoende spraakwater en langademige cubanen denken we er weer uit te kunnen komen. Hedonisme is a joy forever.

Hier komen de eerste kandidaten.


Flyburg, 4/11 – 09.33
Sorry Diane, ik heb een verdorven geest,

PH-JPC, 3/11 – 17.50
Son, your ego is writing checks your body can't cash.

Dakota*fan, 3/11 – 19.42
Een vriend die het gaafste werk ter wereld doet is leuk, maar zelf het gaafste werk ter wereld doen is nog veel leuker!

The Fly, 3/11 – 22.55
Alsof ik ineens geen mening meer mag geven omdat ik nog een baan zoek? Dan kunnen we hier wel de tent gaan sluiten want dan kan er toch een redelijk percentage mensen hun boel pakken.

KLIKO, 2/11 – 10.34
Ik zit op de classic, die communiceert alleen dmv een FE!!!

Kaasman, 2/11 – 23.43
Daar was een tijdje geleden eentje met een backwind landing voorovergeslagen toen hij op het laatste moment de hoogteroeren de verkeerde kant op deed.

Overload, 3/11 – 00,24
Ga er maar van uit dat ik een van de best betaalde Airworkers ben, als je dat zo belangrijk vindt.

PH-JPC, 2/11 – 00.17
Ik kom bij een bepaalde NL maatschappij ook zomaar de cockpit in! laatst mocht ik zelfs ZELF het stuur vasthouden tijdens de vlucht.

Onassis, 3/11 – 14.50
@Honeywell: Ik slaap altijd naakt, maar maakt mij dat een piloot?


Overload, 3/11 – 12.57
Er zijn maar weinig vliegers die alleen geld verdienen met vliegen......




Hoe verzinnen ze het toch weer ieder keer
Normaliter moet je voor dit soort humor vooraf bij het theater een kaartje kopen,
Hier, @airwork, alles gratis.

Nog even, @kliko, op 14/1 begint je reis naar het pensioen. Alles is omkeerbaar, behalve tijd. Uren op de 744 zijn recht even redig met gewichts toename.

Cheers
Art
.
 
GBOF zn advies aan vrouwen van piloten.

Steun en verwen je cockpitgod nu maar (eens lekker) dan komt alles goed.


Helaas kan Art niet zichzelf als winnaar aanwijzen, maar toch nog even deze erbij...

Nog even, @kliko, op 14/1 begint je reis naar het pensioen. Alles is omkeerbaar, behalve tijd. Uren op de 744 zijn recht even redig met gewichts toename.

Cheers
Art
.


FD
 
Hoe verzinnen ze het toch weer ieder keer
Normaliter moet je voor dit soort humor vooraf bij het theater een kaartje kopen,
Hier, @airwork, alles gratis.

En Art neemt ook iedere keer weer het initiatief om prachtige nominaties iedere maand te presenteren! :D. Ik vind dat dat zo nu en dan ook wel een bedankje waard is.

Winds,

WvdB
 
Hier hebben we er nog een die het in zijn tweede bericht al lukt:

Vlieger 737, 5/11/07: "Als je na een paar jaar op een 737 ofzo meevliegt als co-piloot"
 
Vind de reactie daarop van Zweuvert, 05/11, 23:53, ook wel wat hebben:

"Een co-piloot vliegt zelf ook wel eens... ongeveer de helft van de vliegtijd om precies te zijn."
 
Nog even, @kliko, op 14/1 begint je reis naar het pensioen. Alles is omkeerbaar, behalve tijd. Uren op de 744 zijn recht even redig met gewichts toename.


Hoi Art,
ik ken je thread nog maar kort, maar ben nu al fan.
Ik wilde alleen even kwijt dat Kliko de -400 niet nodig had voor zijn gewichtstoename:D, maar om hem even voor te zijn:
Mijn bezoekjes naar de gym zijn ook niet zo regelmatig als verwacht, de bezoekjes aan de bar dan toch wel.

Ben blij te zien, dat na een leven vol vlieguren er toch nog mensen zijn die hun gevoel voor humor niet verliezen.

MG

P.S. De quote ging niet helemaal as planned, maar you get the picture.
Me+computers=@#$%
 
Back
Top