AIRWORK quote of the month: 2007-2008

Taildragger + Surferboy: volgens mij wil Art er altijd graag een datum en tijd er bij hebben.
 
@ Diana, goed idee om een nieuwe jaargang aan te maken.


Iz, 7/7 – 20.26
Waar niet zo lang geleden dit alleen na lang solliciteren en een zeer slechte arbeidsmarkt gebeurde (en dan nog met een gegarandeerde baan aan die rating gekoppeld), koopt men nu een rating alsof het een nieuwe trui is, zonder baangarantie.

KLIKO, 8/7 – 00.11
ik vind het nog steeds vet om de 742-3 aan te trekken en met zn 3 lekker een stukkie te sturen, nix mooiers dan een 3 mans cockpit tijden de TO.

5Papa, 9/7 – 14.29
Maar door even simpel na te denken is het antwoord vrij simpel.

Pirke, 10/7 – 00.37
Makkelijk uren maken overigens, als je niet zo snel vliegt

THUMBS ON FLY, 14/7 – 23.42
of wordt loodgieter, schijten blijven we doen met z'n allen, hoe slecht de markt ook is.

Pirke, 14/7 – 20.56
Dat is nou je roeping vinden, hij zat er altijd al in en spontaan (na veel denkwerk) kwam hij eruit.


Cheers
Art
 
Deze "kebab" maar even niet laten wachten, ervaringsdeskundige?:haha:

capt.kebab, 16/7 - 22.19

Typeratings, het is net sex.
Je kan ervoor betalen. Snel, efficient en je krijgt in no time wat je wil.

Cheers
Art
(nooit betaald voor welke opleiding of type dan ook, sex was ook altijd gratis, aah, vroeger, alles anders.) ;)
 
AAHHH ART,

vroeger toen vliegen gevaarlijk was en sex veilig!!!!!:D
 
Ik wist niet dat er Gezagvoerders waren die NIET naar de hoeren gingen.





* DING DING DING 600ste bericht!
 
Q-nimbus 18-07 18:00

Maar mensen die slim zijn en echt nadenken over wat ze doen, zijn levensgevaarlijk.
 
Ervaringsdeskundige ?

Ervaringsdeskundige ?

@Art,

nee, alleen van horen zeggen. Ben te calvinistisch opgevoed om te betalen voor "plezier".

Nooit betaald voor een type, alhoewel ik ooit met mijn broek op mijn enkels stond om het wel te doen. Wijsheid kwam tot mij en snel mijn broek weer opgehezen.
 
Observer, 18/07 11:30

Coco en werk in een zin? Dat moet een typo zijn.

Een pareltje!

Bedankt voor mijn nominatie trouwens, maar hij is natuurlijk wel een beetje uit z'n verband getrokken op deze manier ;).
 
Niet van iemand die hier op het board zit maar ik wilde hem jullie toch niet onthouden.
Zat zojuist met een collega wat te eten toen het volgende zich voordeed.

Hij - "een vriend van mij zit in Dubai met zijn vrouw"

Ik - "Vliegt hij daar?"

Hij - "Nee hij werkt"
 
Q-nimbus, 21/7 – 16.36
Ik zal laten zien hoe het brein van Q-Nimbus in dit geval werkt:
(die z'n eerste solo niet zenuwachtig maar geil was).

Viper2, 22/7 – 22.10
Dat vind ik soms misschien nog wel belangrijkere informatie dan de wind ... want die waait toch altijd alle kanten op.

Reach52, 26/7 – 13.30
Ok mag ook wel wat positiefs zeggen over het vrachtvliegen: Ik heb nog nooit met zoveel dozen tegelijk geslapen in een nacht.


Cheers
Art
 
En, July zit er al weer op.

Er was van alles te beleven op het board deze maand. Bijvoorbeeld het China-JFK topic leverde nogal wat pertinente gezichtspunten op, met name van deelnemers die nog nooit een JFK geopereerd hebben, maar dat is ook tegelijkertijd de charme van het board. Always a smile.

De Griekse 747 met Turkse paxen was ook wel een aardig topic, en, when bottle meets throttle, een onderwerp als dit, altijd gegarendeerd een magneet voor gelegenheidspsychologen. In dit verband ook @ Longdart, ga jij maar even in de hoek staan, foei. En, de topper van de maand, “piloot, saai beroep?” Deze polemiek gaat gemakshalve aan de kern van de zaak voorbij. Niet zo verwonderlijk, in aanmerking genomen waar de vraagsteller vandaan komt. Meer verwonderlijk, als de beroepsvliegers, antwoorders, op dit forum geen link weten te leggen naar de twintig seconden die de TAM crew in Sao Paulo had om een disaster te voorkomen. Iedere beroepsvlieger, in welke hoedanigheid ook, kan vroeg of laat in een dusdanige situatie terechtkomen. Saai? Dacht het niet.

Nu, terug on topic, de jury spreekt, hier zijn ze.

De komieke.
5Papa, 9/7 – 14.29
Maar door even simpel na te denken is het antwoord vrij simpel.

De technische,
Pirke, 10/7 – 00.37
Makkelijk uren maken overigens, als je niet zo snel vliegt.

En, sans concours,
Jaap stobbe, 7/7 – 20.44
Luftfahrtzeugsicherheitsüberprüfungscheckliste.


Zo kan ie wel weer.
August is on.

Cheers
Art
 
Weer een nieuwe

Weer een nieuwe

Dames en Heren,

Bij deze wil ik graag weer een nieuwe nomineren. Het is de volgende gepost door Oboema Donderdag 02-08-2007 en het gaat over het Pilotentekort bij Condor.

Ja ook die 6 maanden proeftijd. Maar ze hebben hier zo'n tekort aan co's dat zelfs als je in een compromitterende positie met de vrouw van de chefpilot wordt betrapt je er nog niet uitgegooid wordt.

In welke categorie hij valt laat ik graag over aan " Art Horizon "

Groeten

:radar: André :radar:
 
Protesteer tegen de onredelijke belastingverhoging op vliegtickets en teken!

maandag 6 augustus 00:08

Koning Lucht

Tja en dan nog te bedenken dat het hun (s)linkse vrinden zijn die ervoor gezorgd hebben dat die baan in de eerste plaats dáár kwam te liggen.... Ieder wel denkend mens legt dat ding NAAST de terminal. Je kunt nu de polderbaan als alternate filen...
 
Back
Top