KLS Selectie PO2

Status
Not open for further replies.
@ sweetsurrender,

Klopt helemaal. En je moet ervoor zorgen dat je gesproken hebt met de psycholoog die je heeft geinterviewd. Vragen waarom ze dat dan heeft opgeschreven.
 
Last edited:
(persoonlijkheidsvragentest)... Rare is, dat is nou juist waar ik totaal geen problemen verwacht had !

Onee he, je had toch niet bij de "wat past bij u beter test" bij een vraag als;

A Ik word snel agressief en sla gerust mensen
B Ik ben een echte teamplayer

A ingevuld he?! :p:

Verder wens ik je succes als je denkt dat het resultaat niks boeit als je door bent. Het resultaat is eigenlijk veruit het belangrijkst, niet het feit of je door bent of niet.
 
Jaa de training heeft wel geholpen. Met name het deel waar ze een camera op je gezicht zetten en de psycholoog spelen. Schrok wel van mezelf. Misschien handig als je met iemand oefent en een camera.

Euhmmm.. gaan ze dat filmen??? Ik moet a.s. dinsdag voor PO2.

Groetjes, Tosca
 
Euhmmm.. gaan ze dat filmen??? Ik moet a.s. dinsdag voor PO2.

Groetjes, Tosca

Nee, dit is bij Schellinger Trainingen. Hier kan je een soort sollicitatietraining volgen, waar ze een deel van filmen zodat je het terug kunt zien en dus waar nodig, verbeteringen kunt aanbrengen.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat ze je gaan filmen tijdens PO2.
 
Ook ik heb aanstaande woensdag 27-2 mijn PO2.
Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten aangezien je (als je dit fora zo'n beetje doorleest) er eigenlijk geen pijl op kan trekken wanneer iemand wel of niet geschikt wordt bevonden.
Er zijn zoveel punten die kunnen bepalen dat je niet doorgaat dat je er eigenlijk niet over na moet gaan denken van tevoren :)

Wish me luck en (hopelijk) op naar de kls!
 
Ik heb ook gelezen dat je de belangrijkste momenten uit je leven in je levensbeschrijving moet zetten maar ik heb eigenlijk geen idee tot welk niveau je dan moet denken. Moet je dan bijvoorbeeld denken aan dat je 1e rijles of je eerste werkdag bij je bijbaantje of moet je dan meer denken aan de goede gesprekken met je ouders die je zijn bijgebleven en de dood van familieleden?
 
Ik heb mijn thuissituatie omschreven (wie zijn mijn ouders, broer en zus en wat doen ze), wat voor werk en opleiding ik doe en mijn hobby's.. en een motivatie waarom ik piloot wil worden :)

Heel belangrijke of byzondere dingen zijn er in mijn leven niet gebeurd naar mijn idee..
 
nee naja er is niemand doodgegaan in mijn directe familie, ben ook niet blijven zitten, heb ook geen extreem hoge of lage cijfers, geen erge dingen meegemaakt..

dus inderdaad eigenlijk een beetje saai ja :D maar dat vind ik helemaal prima! haha
 
Hey, Toes ik had nog even een vraag. Hoe is PO2 gegaan? Ik hoop dat het goed is gegaan:D..
 
Haha dat weet ik nog niet :grijns:

Werd namelijk maandag gebeld dat PO2 gisteren niet door kon gaan! Ik ga nou morgen.. Ik zal de uitslag laten weten :)
 
Thanks :D

Nog een vraagje, hoe lang duurt zo'n dag eigenlijk?? Ik begin morgen om half 10 (in Den Haag, weet niet of dat wat uitmaakt)
 
IK BEN DOOR!!! :D:D

En vooral ook superblij.. We waren met zn zessen (verder allemaal jongens), helaas zijn er 2 afgevallen. Maar we hebben een hoop lol gehad vandaag hahah erg apart!

Ik was wel een beetje zenuwachtig omdat ik zelf het idee had dat het gesprek niet helemaal soepel verliep.. maar kennelijk was het goed genoeg. Van de anderen hoorde ik dat ze een cijfer hadden gekregen, maar tegen mij had de psychologe dit niet gezegd. Wel heb ik een 6 bovenaan het blad zien staan, neem aan dat dat mijn gemiddelde beoordeling is geweest dan..

Wel een slopende dag zeg.. pfff.. ben echt supergaar nu! De hele tijd zat ik me af te vragen "heb ik dit wel goed gedaan??"

Maar nu eerst even lekker relaxen :)
 
IK BEN DOOR!!! :D:D

En vooral ook superblij.. We waren met zn zessen (verder allemaal jongens), helaas zijn er 2 afgevallen. Maar we hebben een hoop lol gehad vandaag hahah erg apart!

Ik was wel een beetje zenuwachtig omdat ik zelf het idee had dat het gesprek niet helemaal soepel verliep.. maar kennelijk was het goed genoeg. Van de anderen hoorde ik dat ze een cijfer hadden gekregen, maar tegen mij had de psychologe dit niet gezegd. Wel heb ik een 6 bovenaan het blad zien staan, neem aan dat dat mijn gemiddelde beoordeling is geweest dan..

Wel een slopende dag zeg.. pfff.. ben echt supergaar nu! De hele tijd zat ik me af te vragen "heb ik dit wel goed gedaan??"

Maar nu eerst even lekker relaxen :)

Gefeliciteerd! Hoezo had je het gevoel dat het gesprek niet helemaal goed verlopen was? Succes met de GVSS verder.
:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top