advies?

Status
Not open for further replies.
Interessant topic begint dit te worden :s!! Maar kunstmatige intellgentie zou wat kunnen zijn, maar meer dan mn uiterlijk verander ik er niet mee, dus laat het toch maar bij het blonde!!!

En heb er ook geen tijd meer voor, want morgen PO-1. Er begint nu een beetje gezonde spanning te ontstaan!

Vandaag rustig aan doen en me niet te druk maken. Vanavond nog een keer het luistertestje van dit forum proberen!! En daarna vroeg naar bed en morgen volle bak aan de slag en laten zien dat ik het kan!!!!

Groetjes Airbabe :airforce:

Het luistertestje van de luchtmacht is een stuk makkelijker, een verschil van dag en nachtvergeleken met die die je kan downloaden. Ik keek het meest tegen die test op en bleek dat die een stuk makkelijker was dan verwacht, en de test (hand/voet coordinatie test) waar ik van dacht dat hij vrij makkelijk was viel het meest tegen :D

Het belangrijkste is gewoon door gaan wat er ook gebeurt! Niet denken van ik heb het verkloot, positief blijven en alles komt goed.
5Juli GVSS theorie \o/

Success morgen!
 
Last edited:
Airbabe... succes! je kunt het ;)

en inderdaad, heel belangrijk, niet opgeven... vooral die hand-oog-voet-test lijkt heel slecht te gaan, maar dan moet je gewoon doorgaan. En die luistertest is puur concentratie, bij mij gingen de eerst paar rijtjes slecht omdat ik niet helemaal goed wist wat er kwam. Uiteindelijk heb ik me hersteld en heb ik hem wel gehaald, dus gewoon doorgaan.

en ook een kleine update voor mij. Ik ga nu 11 juli pas naar oogheelkunde, zou morgen gaan maar ik ga voor cijferverbetering Nederlands examen.
 
airbabe veel succes morgen, rustig blijven en vooral HEEL goed de instructies bij elke test lezen, je hebt daar zoveel tijd voor als je wilt, pak deze tijd dus ook.

greetz

zelf 4 juli gvss, ben benieuwd wat ik daar van maak:D
 
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!!

Ben nu nog even op mijn stage, maar ik ga vandaag bijtijds weg om thuis nog even te chillen.

Ik ga morgen echt super hard mijn best doen, mijn motivitatie is echt meer dan 100%, dus nog hopen dat mijn aanleg ook in orde is ;).....

Ik hoop morgen goed nieuws te hebben :) :)

Groetjes Airbabe :airforce:
 
HEEEL veel succes airbabe!!
Wel beter om te horen dat de luistertest makkelijker is daar want die van internet vind ik echt niet te doen bijna! Ben ook best benieuwd naar de rest van de tests idd. Eerst maar even wachten nog op de post (dat kan nu toch echt niet lang meer duren!!). Krijg je de uitslag meteen van je PO-1? Ik ben benieuwd hoe het je vergaat airbabe!! Hou ons op de hoogte!

Go for it girl!
 
HEEEL veel succes airbabe!!
Wel beter om te horen dat de luistertest makkelijker is daar want die van internet vind ik echt niet te doen bijna! Ben ook best benieuwd naar de rest van de tests idd. Eerst maar even wachten nog op de post (dat kan nu toch echt niet lang meer duren!!). Krijg je de uitslag meteen van je PO-1? Ik ben benieuwd hoe het je vergaat airbabe!! Hou ons op de hoogte!

Go for it girl!

Gaat goedkomen!!!!! :grijns: , ik ga alles laten zien wat ik kan, dus voor 200% m'n best doen!!

Zoals ik heb begrepen hoor je meteen of je door bent, ik moet ook mijn agenda meenemen, want als ik doorben kan ik gelijk een afspraak maken voor m'n GVSS, dus je hoort direct wat er gaat gebeuren!!

Groetjessss......:airforce:
 
Goedendag mensen,

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.
Ik ben Dre de Leest en ben 16 jaar. Ik ben van plan om ook Piloot te worden. Ik lees dit forum en andere vaak door om tips bij elkaar te sprokkelen en om alvast te weten wat je krijgt tijdens je PO-1. Ik heb een aantal vragen maar daar zal ik later op terug komen.

En....

Esluoisa veel succes morgen!! ;) Zal voor je duimen :grijns:
 
Goedendag mensen,

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.
Ik ben Dre de Leest en ben 16 jaar. Ik ben van plan om ook Piloot te worden. Ik lees dit forum en andere vaak door om tips bij elkaar te sprokkelen en om alvast te weten wat je krijgt tijdens je PO-1. Ik heb een aantal vragen maar daar zal ik later op terug komen.

En....

Esluoisa veel succes morgen!! ;) Zal voor je duimen :grijns:

Hey Kub3s, welkom op het forum. Je begint al met een goede eigenschap, want je moet nog ff wachten voor je kan solliciteren.

Maar niet Eslouisa, maar ik heb morgen PO-1 :), Eslouisa is ook nog aant wachten ;).........

Veel succes met het verzamelen van advies, maar volgens mij is het beste advies dat ik tot nu heb gekregen, motivatie, concentratie & hard je best doen, dus met die 3 tips ga ik morgen aan de slag :)

Groetjes....:airforce:
 
Moet jij niet slapen nu dan? :grijns:

Veel succes he!, let us know if you made it or not.

Thnx voor de tip, ga ik meteen doen, morgen om 06.00 uur op en dan op weg naar het CML!!

En natuurlijk laat ik jullie weten hoe het morgen is gegaan!! Aan mijn motivatie kan het zeker niet liggen, dus nu hopen dat ik het in me heb!!

Slaap lekker voor strax en ik ga nu lekker dromen over een mooie dag morgen!!!

Groetjes Airbabe..... :airforce:
 
Misschien een beetje laat met reageren maar heel veel succes morgen!

Ik moet ook nog drie weekjes wachten (11-7), heb er super veel zin in. Gezonde spanning is er ook maar dat lijkt me vrij normaal. Heb de luister test nu op mijn Ipod staan. Motivatie is er ook zeker meer dan 100%. Erg fijn dat dit forum er is om de ervaringen van andere mensen te kunnen lezen!
 
ok Ndy, moet je ook voor je PO-1? Misschien moeten we dan wel op dezelfde dag als ik nu bericht moet krijgen..
Noujah.. ik zie het maar zo: morgen weer een nieuwe dag waarop ik de post kan checke;)
 
Ja ik ga dan ook voor PO-1. Heb de 9e alles opgestuurd en had de 16e al antwoord, wanneer heb jij alles op de bus gedaan? Welke dag ben je bij de voorlichting geweest?

Heb het blauwe boekje voor GVSS al even in kunnen zien en het zit grotendeels nu in mijn hoofd maarja, ook niet op de zaken vooruit lopen he :)
 
'''''Haha bereid je dan maar alvast voor op de GVSS en PO-2. Daar houden ze ook van mensen wachten met het goede nieuws vertellen. (of slecht nieuws natuurlijk)''''

@ Ximan: idd dat gvss daar laten ze je wel zweten. Ik had mijn vlucht dan wel flink verkloot, maar toch heb je stiekem nog hoop. Maar tegen mij zeiden ze ga eerst maar eten. Even later zat de instructeur achter me te lunchen, en echt drie kwartier later.. liep hij naar me toen en nam me mee en zei dat het over en uit was. Had me er uiteraard al wel op voorbereid. Maar van mij had hij het ook wel voor de lunch mogen vertellen. Ik had mijn broodje toch wel opgekregen. Maar aan de andere kant. Je bent instructeur en ja dan is dat best wel eens leuk;).

Succes allen!

johoo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top