fokkerkoning!
Active member
lekker!
Last edited:
de amstel brightjes van CUR zijn absolute toppers!
Tuurlijk zitten er arrogante eikels tussen, die heb je overal. En in dit geval zijn mensen gefrustreerd dat ze ineens naar andere operating procedures moeten, en dan krijg je dit soort opmerkingen. Mensen houden over het algemeen niet van verandering.
Klopt, maar voor 86.000 dollar per jaar als 2e jaars f/o laat ik rustig de baas taxien terwijl ik het Boeing volkslied achterstevoren zing.
Het vreemde is dat in de USA je vaak veel ervarener FO's hebt dan hier in NL. Hij was dus met 14.990 uur FO op de 737. En als dat te weinig ervaring is om te taxien, beslissing te maken voor een abort of een crosswind landing te maken, dan weet ik het ook niet meer.
Het blijft toch vreemd dat m'n Southwest buddy met 15.000 uur net in de linkerstoel deze week dan zegt "Whoa, that felt kind weird, taxiing..."
Nog veel vreemder is een F/O, tijdens line training, op een 73 bij HV die voor het eerst van zn leven actual IMC vliegt. Dat taxien mag je van mij eng vinden. Als je maar weet wat je aan het uitspoken bent in IMC.
FD
Nog veel vreemder is een F/O, tijdens line training, op een 73 bij HV die voor het eerst van zn leven actual IMC vliegt. Dat taxien mag je van mij eng vinden. Als je maar weet wat je aan het uitspoken bent in IMC.
Zucht, die 1-0 was bedoeld als geintje (vandaar het biertje er achter). Moeten we nou voor de zoveelste keer de Amerika-Europa manier met elkaar gaan uitvechten? Ik mag toch wel aannemen dat we het er intussen wel over eens waren dat er meerdere wegen naar Rome leiden.