KLS Klas 7-4

ABN.. zucht ja..

Ik zou in iedergeval even heel goed rondkijken of er nog iets beters is.
Persoonlijk vind ik dat de ABN je maar al te graag veel, Lees: HEEL veel geld leent.
Ze halen je met een big smile binnen maar als je klaar bent met je studie is het net of ze je niet meer kennen. Echt enorm slechte service!!
Zijn in mijn opinie veel te druk met nieuwe zieltjes binnen halen!

So think twice! ABN klinkt lekker bekend maar de service als je klaar bent is om te huilen, en daar kunnen veel mensen hier over mee praten.

Succes allen trouwens met de opleiding!.
ciao
 
Zelf heb ik hier natuurlijk nog geen ervaring mee, maar dit idee kreeg ik ook wel toen ik de manier zag waarop ABN te werk gaat. Friesland Bank is wat dat betreft zeker wat persoonlijker...!

@ Altimiter: thanx!
 
Dit soort ervaringen zou ik graag meer horen, is daar al een topic over ergens? Als driekwart van de KLS'ers met een ABN deal deze mening deelt, dan is dat zeker wel een belangrijk punt om over na te denken!
Volgens mijn berekeningen (van mijn situatie, dus kan voor een ander verschillend zijn) is het verschil in schuld tussen de twee banken namelijk verwaarloosbaar. En over betalingsafregelingen ná afstuderen doen beide banken wat gemakkelijk denk ik (alles kan, precies wat je zelf wil, geen probleem, blabla).
 
Huurtoeslag?

Huurtoeslag?

Ik vroeg mij af of wij nog ergens een huurtoeslag vandaan kunnen halen voor de campus. Voor zover ik weet kan het niet maar zijn er andere die wel weten of je nog ergens geld vandaan kunt halen.

Groet Chris
 
Je voldoet op de campus inderdaad niet aan de eisen voor huurtoeslag, dus ik zou niet weten waar je verder geld vandaan zou willen halen?
 
Het is op het randje Michael! ;)

Maarre, ik las gisteren toevallig dat op 15 oktober (!!) onder grootse festiviteiten de eerste commerciele Airbus A-380 aan Singapore Airlines geleverd word. Als dat geen voorteken meer is...! :D :airforce:
 
En nog iemand die ik klas 7-4 komt,

Ik ben Jasper, nog 17 jaar maar op 5 oktober word ik 18.
Ik heb, net als iedereen, heel veel zin om te beginnen.
Ik was op de voorlichting van de ABN-Amro dus heb al een aantal van jullie gezien.

Tot 12 oktober!
 
Tja, ik heb geen hyves ;)

Nog wel een vraagje, ik hoorde al mensen over een boot, maar ik ben wel benieuwd wie er in de klas allemaal een eigen auto hebben?

En Kasper, ik heb nog geen idee wie jij bent ^^
 
Ik heb in julie mijn rijbewijs gehaald en ben nu aan het kijken voor een auto. Is de bedoeling dat ik vóór de start mijn eigen auto heb. Wel zo handig in ieder geval!
 
Ja dat zou mooi zijn, ik heb iig nog geen auto (ga proberen mijn rijbewijs te halen in Eelde).
Ik neem wel een fiets mee maar een auto is wel zo handig, ik denk toch dat er wel veel samen boodschappen gedaan en gekookt zal worden.
 
Ik heb ook mijn rijbewijs, een auto zit er dan helaas weer niet in... Wat betreft dat koken: ik kan wel iets, maar dat stelt niet veel voor. Iedere dag een eitje gaat ook vervelen denk ik...! :)
 
Haha, nouja, mijn kookunsten zijn ook niet echt ver ontwikkeld,

Misschien een eitje en wat pannekoeken idd.
Dan maar vast wat nummers van pizzeria's, chinezen en snackbars opzoeken? ;)
 
Hahaha, ja zoiets. Naja ik vestig mijn hoop op andere 7-4' ers...! En wat niet is kan nog komen natuurlijk!
 
Back
Top