GVSS data KLS

Oh ik heb het zeker gelezen, maar ik heb hem al een PM gestuurd een week geleden ;).
KLS is niet heilig, ga ik echt niet 4 jaar voor wachten! Ik wil vliegen, en dat dat niet via de KLS kan is jammer, maar er zijn nog genoeg andere opties.
 
Ik heb van 26 tot 29 januari GVSS, en ik zit in het Mercure hotel. Komt er nog meer volk op die datum?
 
Last edited:
afgelopen week GVSS gehad en helaas niet door :( van de 11 zijn er 3 door en 1 weet ik het nog niet van...
Helaas helaas, maar life goed on. Succes iedereen die nog moet!
 
Dat heb je lekker snel geconcludeerd. Ik heb ook drie maanden geleden groepen gezien waar er maar twee of drie kandidaten doorgingen. En dat waren ook gewoon groepen van 10 tot 11 man...
 
nouja, of ze nu strenger zijn of niet, ik ben niet door :p Maandag bel ik ff dat telefoonnummer want ik wil natuurlijk wel weten waarom niet al zal dat wrs een redelijk cliché antwoord worden...
Inmiddels is het trouwens 4 van de 11 geworden...
 
nouja, of ze nu strenger zijn of niet, ik ben niet door :p Maandag bel ik ff dat telefoonnummer want ik wil natuurlijk wel weten waarom niet al zal dat wrs een redelijk cliché antwoord worden...
Inmiddels is het trouwens 4 van de 11 geworden...

Al plannen om naar andere vliegscholen te gaan?
 
Ik heb in november de grading gehad, er waren er slechts 3 van de 11 door naar de cova. uiteindelijk mag er maar 1 beginnen aan de opleiding
 
Al plannen om naar andere vliegscholen te gaan?

Ik wacht eerst even hun motivatie voor het afwijzen af, en als het is dat ik er gewoon geen talent oid voor heb dan ga ik het waarschijnlijk niet direct ergens anders proberen. De markt is er nu ook niet echt naar.
Eerst maar eens oriënteren op andere studies en miss mijn bachelor halen ergens en dan kijk ik wel weer verder. De selectie is naar mijn mening niet voor niets, dus als ze me afwijzen zullen ze er wel een reden voor hebben.
 
hey allemaal, ik heb een vraag over de GVSS. is het zo moeilijk? wat wordt er allemaal gedaan en waar zit je die drie dagen lang? alvast bedankt!

A(b)IR
 
ik ben vorige week op de KLS geweest voor de GVSS.
Was echt super leuk!
We waren met zijn 11en en voor zover ik weet zijn er 6 door.
en van sommige weet ik het nog niet.
 
Back
Top