GVSS data KLS

Als aanvulling op Miko:
Als je ooit een reset krijgt laat meteen het stuur los aangezien er metalen plaatjes aan de achterkant bevestigd zitten zodat je een stroomstoot krijgt. Het valt best mee hoor de eeste keer is ff schrikken maar na een tijdje als je veel resets hebt voel je je handen niet meer en maakt het je niet veel uit. En ik moet zeggen je leert wel snel op die manier.
Voor iedereen die nog moet: Heeeel veel suc6.

Ben zelf net gister terug uit eelde en vond het echt supper leuk daar. Nu maar hopen dat ik door mag.
 
Een stroomstoot :S? ik weet dat het soms als een "martelapparaat" gezien word maar ik heb wel enkele resets gehad maar nog nooit een stroomstoot gehad hoor! Volgens mij is dat niet helemaal normaal ;)

Verder wat bedoel met je moest op de mockup Miko? Lijkt me dat je je vluchtjes gewoon in de Grading kamers hebt gedaan toch?..

Bij onze test viel er 1 iemand af van de 11, door de grading zijn er uiteindelijk 5 gekomen inclusief ik =]!
 
Hey Konijntje, Had jij geen stroomstoten? Wow dan heb je geluk gehad ik had echt een dikke 12 volt schok. Elke keer dat ik een stroomstoot dreigde te krijgen ging ik maar met mijn knieen sturen zodat ik die plaatjes niet vast hoefde te pakken. Ik weet niet hoe het bij jullie ging maar wij hadden ook een instructeur met een zweep in een leren pakkie, als je meerdere resets had kreeg je een stel zweepslagen doet nu trouwens nog pijn. Naja jullie hebben geluk gehad want volgens mij hebben wij op de ouderwetse manier moeten leren, volgens mij komt het gewoon omdat meisjes blijkbaar toch anders behandeld worden:p
 
lol... ik dacht al wat een kneuzen dat ze niet eens de moeite nemen om in paar uutjes dat boekje uit je kop te kenne...

Maar moet toegeven ik was er wel intrapt:p
 
En niet te vergeten: de berenklem die om je voeten slaat als je je voetenstuur niet goed houdt!

O wacht, jullie geloven het niet meer :D
 
A.s. dinsdag 28 oktober heb ik mijn COVA, erg spannend!

Misschien dat ik nog wat van jullie tegen het lijf loop dan.
 
Een bizar aantal, maar onze groep was dan ook bizar goed :D

Ik dacht dat ons groepje ook heel goed was, maar juist de mensen die er een goed gevoel aan hadden waren niet door. Er was zelfs iemand de hele week reset-loos gebleven, had een 7 voor zijn po, en was niet door. Uiteindelijk waren er 4 van de 10 door.
 
weet iemand hoe de score van de test bij de GVSS wordt opgebouwd?
Ik had 9 fout. Als je gaat nadenken zijn dat 15 goed. 15 van de 24 is méér dan de helft, maar toch had ik een score van 50%...

Is dit een rekenfoutje van de KLS? Of wordt er gewoon strenger gerekend?

Gegroet.
 
Had je van de 24, 9 fout? Ik weet niet precies hoe de score werkt alleen dat je van de 24, 7 maximaal fout mag hebben (dacht ik). Maar ben je dan naar huis gestuurd?
 
@ Vlieg17: ja. Ik ben naar huis gestuurd omdat ik dus 9 fout had, wat 50% betekende en dus een onvoldoende.. maar 9 van de 24 is toch geen 50%?! Maar ik wacht wel de correspondentie af.

Gegroet.
 
Ik had twee fouten, hetgeen een score van 92% zou moeten opleveren.
Maar op mijn blaadje stond 88,9%. Er zal dus wel een bepaalde nomering inzitten.

Trouwens, 11 november as. mag ik verschijnen voor de COVA :D
 
Back
Top