GVSS data KLS

Ik heb twee vragen wat betreft de GVSS:

- Is het zo dat je voor elke 'vlucht' checklisten etc. moet afwerken?
- Wat zie/krijg je te horen tijdens de video briefing? Hoe lang duurt deze video?


-1. Ja, je moet voor en na elke vlucht hardop je checklist afwerken.
Maar dat hoeft niet uit je hoofd, alles staat op een kaart die in je sim ligt.
-2. Een video briefing duurt 10 tot 20 minuten zover ik het mij nog kan herinneren.
In die briefing krijg je te zien welk patroon je vlucht heeft en waar je welke handelingen uit moet voeren.

Succes alvast met je GVSS weekje!
 
Grading KLS

Grading KLS

Hey Pauline, 2 t/m 5 juni ben ik ook van de partij. Succes nog met de voorbereiding en tot dan.

Groeten
 
hello,

sorry voor de late reactie ben niet erg actief hier :angel:
ik ben aangenomen bij kls in de juni klas, begint de 16e.
ik moet daarvoor natuurlijk wel me diploma hebben gehaald en wacht nog in spanning op de uitslag :passed:
wat die cheklist betreft vergeet niet als je klaar bent met je onderdelen te zeggen cheklist compleet, staat er namelijk niet op maar moet je wel zeggen :p had ik nog al last van :grijns:

gr merlijn
 
GVSS datum 7 t/m 10 juli 08

GVSS datum 7 t/m 10 juli 08

ee heb me PO 1 en PO 2 gehaald ben nu toe aan GVSS

GVSS datum bekend, 07-07-08 t/m 10-07-08 wie nog meer ????


groeten
 
Beste piloten in spe,

Ik heb eveneens mijn POI en POII gehaald en ga van 30 juni tot 3 juli naar Eelde. Nu ben ik aan het kijken om een hotelkamer te boeken en ik heb een prachtige 2-persoonskamer gevonden in het Mercury Hotel (Haren, wat geadviseerd wordt voor de overnachtingen) voor weinig geld. De kamer kost (incl. ontbijt) 238 Euro. Dit bedrag deel je dus door twee waardoor er een 119 Euro overblijft voor 4 nachten!

Alleen ik mis persoon 2 nog in dit verhaal!

Moet jij op deze datum ook naar de GVSS, schroom je dan niet om me een mail te sturen en zo de kosten te delen!

Mijn emailadres is: ajvdzouwen apestaart gmail.com


Met vriendelijke groet,

Arjan van der Zouwen
 
Beste Arjan,

Ik las toevallig net je bericht. Heb je zojuist een mailtje gestuurd naar het aangegeven e-mailadres.

Groetjes, Edwin
 
kijk ook svp even ook booking.com

Hier heb ik voor nog geen 52 euro (incl ontbijt, desgewenst op kamer, excl toeristen tax, nog geen 3 euro) 4 nachten een kamer gehad. Bijzonder aan te raden. Ik moet dit ook nog even aan KLS mailen, anders reageert waarschijnlijk niemand meer op hun (veel duurdere) aanbieding...

Veel succes en vooral veel plezier!:rt:
 
Daar heb ik hem dus ook geboekt ;)
Waarschijnlijk samen met Edwin dus (2-persoonskamer), waardoor we beide een euro of 28 per nacht betalen i.p.v. 65. Scheelt dus een leuk bedrag!

Tot dan!
 
En ook ik mag aan het GVSS deelnemen, spannend, maar ik heb er veel zin in :)

Zijn er nog andere Airworkers die van 14-07 t/m 17-07 naar Eelde gaan? Zoja, dan kunnen we misschien een kamer delen. Ik heb een tweepersoonskamer in het Mercure geboekt voor €200,- (inclusief ontbijt, vier overnachtingen vanaf zondag). Het is gezellig en spaart ons beide kosten :cool:
 
En ook ik mag aan het GVSS deelnemen, spannend, maar ik heb er veel zin in :)

Zijn er nog andere Airworkers die van 14-07 t/m 17-07 naar Eelde gaan? Zoja, dan kunnen we misschien een kamer delen. Ik heb een tweepersoonskamer in het Mercure geboekt voor €200,- (inclusief ontbijt, vier overnachtingen vanaf zondag). Het is gezellig en spaart ons beide kosten :cool:

Ik moet ook van 14-07 tot en met 17-07 Ik heb je dus een privebericht gestuurd! Als BUFF al een kamergenoot heeft zoek ik er dus nog 1 dus dat laat ik hier nog weten!
 
2 dagen geleden pas po2 gehaald nu al brief van klm in de bus,moet nu 21-24 juli voor GVSS alleen kan dan niet lolz want heb in die week 7daase cursus
 
Vergeet je levensbeschrijving niet door de spellingscontrole heen te halen Tijmen...
En om je maar even uit de roes te helpen; je krijgt geen brieven van KLM, je krijgt ze van de KLS...
 
Vergeet je levensbeschrijving niet door de spellingscontrole heen te halen Tijmen...
En om je maar even uit de roes te helpen; je krijgt geen brieven van KLM, je krijgt ze van de KLS...

jah uhu dat weet ik ook wel omg, staat alleen KLM flight academy bovenaan dus vandaar. en levensbeschrijving is voor bijna 100% spellingsfout vrij, heb al door meerdere mensen laten nakijken
 
Probeer op dit forum dan ook wat minder msn taal te gebruiken. Dat leest prettiger voor iedereen en als de KLS mee leest, kunnen zij op die manier ook een 'onvolwassen' beeld van je krijgen. Zonde dus om op die manier een minder positief beeld van jezelf neer te zetten.
 
Probeer op dit forum dan ook wat minder msn taal te gebruiken. Dat leest prettiger voor iedereen en als de KLS mee leest, kunnen zij op die manier ook een 'onvolwassen' beeld van je krijgen. Zonde dus om op die manier een minder positief beeld van jezelf neer te zetten.


Oke oke heb je inderdaad gelijk in, zal wat meer tijd in mijn berichten steken dus niet meer even snel op mijn werk antwoorden.
 
Ik moet ook van 14-07 tot en met 17-07 Ik heb je dus een privebericht gestuurd! Als BUFF al een kamergenoot heeft zoek ik er dus nog 1 dus dat laat ik hier nog weten!

Je hebt ondertussen een PM van mij gehad ;)
 
Back
Top