GVSS data KLS

Trouwens, er staat iets 'raars' bij mij in de brief. Er staat namelijk dat ik gedurende die vier dagen te gast ben bij de KLS. Maar het is toch de bedoeling dat ik een kamer neem in een hotel in de 'neighbourhood'? Het kwam een beetje over als; je slaapt hier ook. Maar dat is niet zo dacht ik!

Te gast zijn betekent niet dat er een bed voor je staat.
 
@Laurents:

Je bent te gast op de KLS, oftewel netjes gedragen etc. Je logeert er niet, dat zou inderdaad een stapje verder zijn :) Thuis krijg ik ook vaak gasten over de vloer, de meeste blijven echter nooit slapen :grijns:

Overigens ben je dus wel de hele vier dagen te gast, je hebt er met je GVSS groep een eigen ruimte en alles, dus niet alleen tijdens je simulator vluchten. Dit wil niet zeggen dat je er verplicht moet zitten, dat is weer je eigen keus.
 
En, leuk boekje?

Ik moet inderdaad niet met jou en Niels. Ik sta ingeroosterd voor 24 t/m 27 september, nog meer mensen op die data?

Trouwens, er staat iets 'raars' bij mij in de brief. Er staat namelijk dat ik gedurende die vier dagen te gast ben bij de KLS. Maar het is toch de bedoeling dat ik een kamer neem in een hotel in de 'neighbourhood'? Het kwam een beetje over als; je slaapt hier ook. Maar dat is niet zo dacht ik!
Heel leuk boekje :) Ik ben al de hele middag er mee aan het leren geweest, best interesant.

En nu vandaag met dit boekje ook een brief gekregen over dat er prijsafspraken zijn met het hotel Mercure. (http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/nl/mer/2107/fiche_hotel.shtml). Niet bij de KLS dus ;)
 
KLS tarief is 65 euro per nacht, maar als je via internet boekt kun je ook een tarief krijgen van 50 euro incl ontbijt (2-night getaway tarief). Moet je wel verplicht minimaal twee dagen boeken (dus niet je theorietest de eerste dag vernaggelen......)

In je reservering kun je ook vragen om een kamer met Bad. Ik kreeg voor die 50 euro een onwijs grote kamer terwijl de rest voor 65 euro een opberkast kreeg waar net een bed en een douche in zat ;)....
 
Oké, ik zal het in m'n oren knopen. Boeken via internet zal het zijn dan, hahah. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik die theorietoets niet haal, het is dan namelijk zo duidelijk dat het boekje je geen moer interesseert. Maar bedankt voor de info!
 
KLS tarief is 65 euro per nacht, maar als je via internet boekt kun je ook een tarief krijgen van 50 euro incl ontbijt (2-night getaway tarief). Moet je wel verplicht minimaal twee dagen boeken (dus niet je theorietest de eerste dag vernaggelen......)

In je reservering kun je ook vragen om een kamer met Bad. Ik kreeg voor die 50 euro een onwijs grote kamer terwijl de rest voor 65 euro een opberkast kreeg waar net een bed en een douche in zat ;)....

Ik kan over dat tarief van 50 euro per nacht niets vinden met online reserveren op http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/nl/mer/2107/fiche_hotel.shtml :1855: Weet je zeker dat dat nu ook nog kan, en dat dat ook bij hetzelfde hotel was? (volgens mij doen ze het nu bij een ander hotel dan een tijdje terug)

Als het wel op een of andere manier kan, graag een uitleg hoe en waar en dan wil ik je heel erg bedanken :biertje:

edit: ik kan wel het 2 nights getaway tarief vinden, maar dit is hier 79.50 per nacht, en dan is het ook maar voor 2 nachten en niet 3... :rolleyes:
 
Heb even gekeken via internet, en dat tarief is indd een stuk duurder geworden. Ik zat er in augustus, en had toen wel dat tarief te pakken. Mogelijk dat Mercure een zakenreizigers-hotel is, en men het nu relatief druk heeft. Dan kan je indd het beste gewoon het KLS-tarief nemen en ze gewoon opbellen.

Toen ik er zat vond ik het een hoog 'Tena-lady' gehalte hebben. Wij waren de enige 'jongeren' en de rest was bijna allemaal 50+ (vooral veel vrouwen die fietstochtjes gaan maken, je kunt namelijk gratis fietsen van het hotel lenen......)

(Dat 2-night-getaway tarief kun je ook voor meer dan 2 dagen boeken. Je moet er namelijk minimaal 2 dagen zitten)

Tip: ga er lekker al op zondag heen. Bijna onze hele groep (op 1 na) kwam vanaf zondag 16.00 al aanzetten. Kun je tenminste een beetje relaxt eten en de groep alvast leren kennen! Boek tot donderdagochtend, maar dan wel even vragen of je je spullen ergens kunt stallen. Wij kregen een vergaderzaal zodat wij ons s'middags na de laatste vluchten weer konden omkleden voor de terugreis.
 
Bedankt, ik zat er ook over te denken om zondag al te gaan, maar ik weet het nog niet helemaal zeker of dat het beste idee is (het is dan toch een extra nacht). John, wanneer ga jij er heen?
 
Gewoon zondag gaan, ben je maandag veel meer uitgerust en relaxt. Het kost misschien wat meer, maar als je bedenkt dat je beter bent uitgerust voor gvss (dus wellicht betere prestatie, ergo meer kans om op de KLS toegelaten te worden) is dat extra beetje geld niets ivm wat je er uiteindeiljk voor terug krijgt!
 
Oke, dan weet ik in iedergeval dat ik zeker niet de enige zal zijn :biertje: Ik denk dat ik ook wel zondag ga. Het is voor mij ook een heel stuk rijden vanuit noord holland, en ik heb zelf geen auto dus ik moet zelfs nog gebracht worden :rolleyes: (en broer/ouders willen ook niet al te vroeg opstaan op maandag, en nog optijd op werk komen ook, en openbaar vervoer is een beetje lastig vanuit waar ik woon naar Eelde)

edit: oke, net voor vanaf zondag gereserveert, nu nog even bedenken hoe laat ik ga ;)
 
Last edited:
Vraagje tussendoor:

Hoeveel pagina's heeft het blauwe boekje eigenlijk?

Totaal 24 pagina's (ookal zijn de laatste 2 niet echt mee te tellen als leerstof vind ik). Maar de info is echt niet moeilijk, het valt heel erg mee :)
 
Last edited:
Totaal 24 pagina's (ookal zijn de laatste 2 niet echt mee te tellen als leerstof vind ik). Maar de info is echt niet moeilijk, het valt heel erg mee :)

info op zich is niet zo moeilijk, maar nu nog toepassen in de sim:p: dat is net iets moeilijker.. suc6 aan iedereen die nog moet!:rt:
 
Ik moet ook de 17e t/m de 20e alleen ik heb het beter aangepakt:p
had er nog een vakantievriendin wonen (A)
jaja! ik kom elke dag fit aan hoor :D reken daar maar op :D
 
Back
Top