GVSS data KLS

JeffB747, gefeliciteerd...

Wanneer heb je medical?

PrimAir

Thnks:D:D

haha;)... 747 lol:p:..

Medical heb ik al gehad:rt: .. die moest ik als eerste doen ivm met een aangeboren 'hartafwijking' (kleine opening tussen me aorta klep zodat er een miniscule hoeveelheid bloed terugstroomt.. nog nooit last van gehad)

Dat had ik vermeld op het aanmeldings formulier en toen zeiden hun dat ik eerst medical moest doen, want stel dat ik daar niet doorheen zou komen dan zou het zonde zijn om daar als laatst achter te komen;):airforce:

groetjes jeff
 
Vorige week GVSS gehad, ontzettend leuke en gezellige mensen, top groep :)

Ben heel blij dat ik thuis kon slapen niet in de Draak hoefde, wat een ramphotel, vooral de kamer van Sander :p haha

Diandra ben je nou door ofniet? Heb nog niemand van de groep gesproken op MSN, alleen Sander gesmst, hij is helaas niet door. Net als mij trouwens.

Afgelopen dinsdag nog even gebeld naar de KLS maar kreeg niemand te spreken, vanmiddag nog maar ff proberen.

Weet nog niet of ik nu een HBO ga doen of bij andere maatschappijen ga proberen. Denk beide :)


Jaa, Diandra is door :)
Echt jammer voor Sander en jou!! Ik mag 18 julie voor de COVA..

Spreek je op MSN miss nog wel ff!
 
GVSS zit erop! Geweldige week gehad, vriendelijke groep, lekker uit eten geweest, plezier gehad en natuurlijk last but not least het werken met de frasca 141 sim. Nu de uitslag afwachten!
 
Last edited:
Gefeliciteerd :D
Dacht al dat het slecht nieuws was, omdat je niet gepost had....hele weekend natuurlijk lopen feesten ;)

Wanneer heb je de COVA?
 
Even een vraagje tussendoor (of heb ik er overheen gelezen?).. Wat is nou een reeel slagingspercentage van de GVSS? 50%?
 
Het verschilt altijd wel erg, maar ik denk dat 50% een goede is. Bij mijn groep waren er in ieder geval 4 van de 8 door, waarvan er weer 2 afvielen bij de COVA.

Volgens mij is het ook zo dat als je een 5 haalt bij de PO, je dit moet compenseren bij de GVSS, dus een 6 moet halen (of ze bij de GVSS met cijfers werken weet ik dan niet). Wanneer je een 6 bij je PO hebt gehaalt, mag je in principe ook een 5 halen bij de GVSS om door te mogen, maar geeft je wel weer minder kans om door te gaan bij de COVA.
 
Je moet nooit van slagingspercentages uitgaan.

Ken een klasgenoot die komt uit een groep van 12,5% (1 uit 8) en zelf bijv. uit een groep die is geslaagd met 75% (6 uit 8) Ligt heel erg aan de combinatie van mensen die je hebt. Je hebt het, of niet.

Tevens werken ze bij GVSS inderdaad met cijfers!

Primair
 
Dat percentages helemaal niks zeggen was bij mij wel duidelijk:

PO1: 12/12 door
PO2: 4/4 door
GVSS: 7/9 door

Duidelijk dus dat percentages weinig uitmaken ;).
 
Ik heb net de brief gehad voor de GVSS: 03/09 - 06/09. Terwijl heinhoeben tegelijk met mij de PO2 deed, en hij kan dan ik augustus al... Een uitvaller misschien?

Anyway, ik ga moren nog even bellen met de kls of de datum verzet kan worden, want ik kon die dag ervoor terug van vakantie en dan heb ik dus welgeteld een paar uur om het blauwe boekje te leren, en dat kunnen we beter niet doen.;)
 
Misschien dat 'sweetsurrender' de data kan aanpassen in de eerste post?

Ik sta zelf van 13 t/m 16 augustus ingepland voor GVSS
 
Back
Top