GVSS data KLS

@jeffA380: moest stresserend zijn zeker een weekendje ertussen wachten

maar alvast veel chance :)

kan zelf al ni wachten om aan de eerste test dan wel nog maar deel te nemen 2 Juli :)

khou deze topic zeker en vast in het oog voor de resultaten, ook veel chance vr degenen die pas GVSS hebben gehad of nog moeten krijgen ;)
 
Mag de 18e beginnen.

Zit nu druk de handelingsvolgordes en cross checks te leren.

Wat raden jullie nog meer aan om echt goed te leren, en hoe?

Grt Jeroen
 
Mag de 18e beginnen.

Zit nu druk de handelingsvolgordes en cross checks te leren.

Wat raden jullie nog meer aan om echt goed te leren, en hoe?

Grt Jeroen

Meer dan handelingsvolgordes en cross checks valt er niet echt te leren vind ik... alleen zorg wel dat je de rest van het boekje ook goed kent (voor de test zodat je daar niet afvalt)
Verder zou ik ook gaan 'droog' vliegen.. Ik had gewoon een klerenhanger gepakt daar 2 uiteinden van afgebroken en er recht opgezet.
Daarbij had ik ook op een A3 papier de belangrijkste instrumenten gezet.
Daarmee ben ik in m'n gedachten gaan vliegen:D Suc6!
 
heb btw vanaochtend naar de KLS gebeld om een afspraak te maken voor de COVA :D.. ik mag 27 juni! nu al zin in!
 
We hadden een hele gezellige groep :D !! Het hotel de Draak maakte zijn verwachtingen meer dan waar, de simulatorsessies waren erg pittig maar wel heel leerzaam, het voetbalpotje hebben we verloren (goh).

Echt een topweek gehad, vermoeiend, spannend maar ook heel gezellig :cool: ! Nu alleen morgen de brievenbus goed in de gaten houden.

Tim
 
We hadden een hele gezellige groep :D !! Het hotel de Draak maakte zijn verwachtingen meer dan waar, de simulatorsessies waren erg pittig maar wel heel leerzaam, het voetbalpotje hebben we verloren (goh).

Echt een topweek gehad, vermoeiend, spannend maar ook heel gezellig :cool: ! Nu alleen morgen de brievenbus goed in de gaten houden.

Tim

Super man! laat even weten of je door bent of niet;)
 
Alsnog gefeliciteerd PH-TIM (en natuurlijk ook jeffA380)!

Lekker veel airworkers die het goed doen in de selectie!!!! Super jongens, al enig idee in welke klas jullie zouden willen?
 
Zoo spulletjes gepakt voor 4 dagen Eelde!!
Kijk er naar uit, maar ook lichtelijk zenuwachtig voor die kennistoets..
 
Back
Top