GVSS data KLS

Zijn er nog meer mensen die van 23 juli t/m 26 juli moeten?? Als je zondag en donderdag mee wilt rijden, dan moet je maar een pm sturen! Ik kom uit Gorinchem, dus vanuit richting Utrecht!
 
Ik ben er ook van 13-16 augustus, vandaag de uitnodiging gehad! (dus samen met Anubis en PH-Chucky)

In de brief wordt ook gevraagd wederom een levensbeschrijving mee te nemen ivm een gesprek met de toelatingscommissie. Wat ik mij nu afvraag: is er tijdens de GVSS ook een toelatingsgesprek? Of is dit alvast voor de COVA, na de GVSS? Iemand die hier een idee over heeft?

-Blue
 
Deze nieuwe levensbeschrijving zal zijn voor het gesprek met de COVA. Of het invloed heeft op het slagen bij de GVSS weet ik niet. Ga er maar gewoon van uit.
Je hebt in ieder geval geen gesprek, dat komt als je door de GVSS heen bent.
 
Het blijft voor de grading van 6 t/m 9 augustus nog akelig rustig, volgens mijn administratie zijn we nog maar met z'n tweeen. Ik kan me niet voorstellen dat het bij zo'n klein groepje blijft...

Zijn er nog meer die op deze data naar Eelde gaan voor de GVSS?
 
Het blijft voor de grading van 6 t/m 9 augustus nog akelig rustig, volgens mijn administratie zijn we nog maar met z'n tweeen. Ik kan me niet voorstellen dat het bij zo'n klein groepje blijft...

Zijn er nog meer die op deze data naar Eelde gaan voor de GVSS?

Waarschijnlijk zit niet iedereen op AW die tijdens die periode de GVSS heeft..;)
 
Ik ben er ook van 13-16 augustus, vandaag de uitnodiging gehad! (dus samen met Anubis en PH-Chucky)

In de brief wordt ook gevraagd wederom een levensbeschrijving mee te nemen ivm een gesprek met de toelatingscommissie. Wat ik mij nu afvraag: is er tijdens de GVSS ook een toelatingsgesprek? Of is dit alvast voor de COVA, na de GVSS? Iemand die hier een idee over heeft?

-Blue

Wat ik uit de brief heb begrepen is deze beschrijving alvast voor de COVA.
 
Wisten jullie al dat Hotel de Braak definitief gesloten is :( . Ik was gisteren de allerlaatste gast (een heel enkele keer zou er nog wel iemand kunnen komen, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling). Ik was er ook al helemaal alleen. Had nu wel een royale kamer met douche en toilet ;) . De boel daar zal worden platgegooid om er luxe appartementen neer te zetten.

Over en uit dus voor Hotel de Braak. De KLS'ers worden nu in Haren en nog een andere plek ondergebracht volgens de eigenaar.

Tim
 
Schokkend nieuws! :(
Is het Van der Valk niets dan? Mis je wel het tv kijken met opa en de eigenaar of het spelen van de nostalgische spelletjes. De Braak was toch echt wel een vast onderdeel van de GVSS! :D
 
Zojuist viel de verlossende brief in de bus: Ik ben AANGENOMEN voor de KLM Flight Academy :D !! (Indien medisch goedgekeurd natuurlijk ;) )!

Ik zal in september aan de hogeschool Groningen beginnen voor de opleiding AP&M!

Tim
 
Ik kreeg ook zojuist de brief... Aangenomen!!

Over 1.5 week nog de medische keuring. En dan is het eindelijk zover!!!
 
Back
Top