GVSS data KLS

Zenuwachtig voor de kennistoets? Dat is het laatste waar je vrees voor hoeft te hebben. Als je het blauwe boekje goed kent maak je waarschijnlijk geen fouten bij deze test. Kandidaten die hier afvallen hebben een gebrek aan motivatie.
 
Inderdaad. Die toets is echt een eitje als je het boekje maar kent. Zorg dat je alle cross-checks en termen in je hoofd hebt zitten.
Het is ook niet zo dat je absoluut geen fout mag maken...
 
Alsnog gefeliciteerd PH-TIM (en natuurlijk ook jeffA380)!

Lekker veel airworkers die het goed doen in de selectie!!!! Super jongens, al enig idee in welke klas jullie zouden willen?

Ik zou denk ik zelf (mocht ik door de COVA heen komen) voor de eerste klas die vrij is gaan! Ik kan er niet snel genoeg mee beginnen:angel:
 
Zenuwachtig voor de kennistoets? Dat is het laatste waar je vrees voor hoeft te hebben. Als je het blauwe boekje goed kent maak je waarschijnlijk geen fouten bij deze test. Kandidaten die hier afvallen hebben een gebrek aan motivatie.

En mensen met 4 fouten?
 
morgen ochtend vroeg opstaan en om een uurtje of 5 vertrekken richting de KLS, waar ik om 10 uur m'n COVA heb!:D .. 'k heb er echt super veel zin in! (natuurlijk wel een beetje zenuwachtig maar dat hoort erbij;) )
Zodra ik terug ben uit Eelde zal ik laten weten hoe ik denk dat het is gegaan!:cool:

Groetjes,

Jeffrey
 
Net terug van de KLS waar ik vanochtend mijn COVA gesprek had.
Het was een open en ik zou bijna zeggen gezellig gesprek, maar toch met kritische vragen. Ik moest dan ook wel m'n 'matige' psycho rapport verklaren.
En nu maar hopen dat de postbode vrijdag goed nieuws komt brengen!:rt:
Ik laat weten wat de uitslag is! (goed of slecht):cool:

groetjes,

Jeff
 
Vorige week GVSS gehad, ontzettend leuke en gezellige mensen, top groep :)

Ben heel blij dat ik thuis kon slapen niet in de Draak hoefde, wat een ramphotel, vooral de kamer van Sander :p haha

Diandra ben je nou door ofniet? Heb nog niemand van de groep gesproken op MSN, alleen Sander gesmst, hij is helaas niet door. Net als mij trouwens.

Afgelopen dinsdag nog even gebeld naar de KLS maar kreeg niemand te spreken, vanmiddag nog maar ff proberen.

Weet nog niet of ik nu een HBO ga doen of bij andere maatschappijen ga proberen. Denk beide :)
 
heb zojuist de verlossende brief in de bus gehad!

En ik ben Aangenomen!!!!!:grijns: :rt: :rt: :rt: :airforce: :airforce:
ben egt super blij!!!!:D

'k ben ingedeeld in klas 07-5:D

aaaaa echt vet!!!:p

groetjes,

Jeffrey;);)
 
Proficiat!

Mijn aanmelding is in behandeling, ik krijg nog te horen wanneer ik met met het eerste deel vd selectie mag beginnen.
 
Back
Top