KLS Selectie PO1

Status
Not open for further replies.
Pattyboy10,
hoe gaat het met je selecties? Heb je ze tot nu toe gehaald, of ben in het ergste geval al afgevallen?
 
in de brief staat: representatieve kleding
wat wordt hier precies mee bedoeld?
netjes gekleed (als in geen spijkerbroek) of echt in pak (en voor de mannen dan ook een stropdas?)
 
PO1 kan je netjes gaan en hoef je niet persé in pak. Mijn advies: gewoon in pak gaan en dat is echt niet overdone!
Bij PO2 begint het pas belangrijk te worden om ook echt daadwerkelijk in pak te gaan (dan wordt er gekeken naar hoe je overkomt en hoe je jezelf presenteert). Bij PO1 is dit nog niet geval, of ze doen het stiekem (who knows?!?)...

Fukko
 
Ik ga gewoon alle rondes in pak. Ik heb nu PO1, PO2 en de GVSS allemaal in pak gedaan, en ik ga 10 oktober ook naar de COVA in pak. Dit is wel zo netjes, en ze letten er zeker op, omdat je tijdens je opleiding ook netjes gekleed gaat en tijdens je baan erna ook! Bij PO2, GVSS en de COVA is dit zeker een punt waar ze op letten. PO1 gaat het vooral om de score die je haalt. Zoals Fukko zegt, het is het beste om gewoon in pak te gaan (liefst inclusief stropdas).
 
Ik had:

Logisch redenatie vermogen = 7
Ruimtelijk inzicht = 6
Technisch inzicht = 2
Woord analogieën = 6
Rekenvaardigheid = 6

Dus ben gezakt op technisch inzicht :(
Helaas. Maar de mensen die nog moeten, succes!!
 
Ik had:

Logisch redenatie vermogen = 7
Ruimtelijk inzicht = 6
Technisch inzicht = 2
Woord analogieën = 6
Rekenvaardigheid = 6

Dus ben gezakt op technisch inzicht :(
Helaas. Maar de mensen die nog moeten, succes!!

jammer afrutado.
Is het standaard zo dat je zakt als je een 2 of een 3 haalt? afrutado had meer dan 24 punten.
 
Jammer dat je gezakt bent. En wat ben je nu van plan? nls, epst.......??
(het is wel zo dat meisjes wel vaker moeite hebben met de technische inzicht test)
 
Lufthansa. Heb me daar al voor aangemeld, maar kan ik pas aankomend voorjaar doen. Dus nog ff afwachten allemaal.
 
Lufthansa. Heb me daar al voor aangemeld, maar kan ik pas aankomend voorjaar doen. Dus nog ff afwachten allemaal.

Oef, ik zou goed gaan oefenen op je technisch inzicht omdat Lufthansa bekend staat met haar roemruchte DLR-test. Geen idee of die voor of na de opleiding plaatsvindt, maar je zult hem ongetwijfeld krijgen als je later bij Lufthansa (airline) aan de slag wilt......
 
Kun je technisch inzicht eigenlijk oefenen? En zo ja hoe?
Of heb je dat of heb je dat gewoon niet?

En bij technisch inzicht verwachten ze een 3.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top