KLS Selectie PO1

Status
Not open for further replies.
Tja, ik zou niet ergens solliciteren waarvoor ik mijn papieren nog moet halen. Alles op orde hebben zodat je kunt laten zien wat je kan is al een goed begin, maarja, wie ben ik :D, het is blijkbaar mogelijk om uberhaupt al de selectie te doorlopen dus blijkbaar is het geen probleem ;).

Door een binas bladeren.. hmm daar heb je weinig aan. Het is een lastig dilemma waarvoor je zit. Ik zou nog even wachten met die curssussen. Tijdens PO2 en de GVSS zul je denk ik niet veel aan die cursussen hebben, maar bij het gesprek met de COVA zou het handig kunnen zijn om daaraan te beginnen, en dan puur uit blijk van motivatie.
 
Het is een beetje hoe je het brengt... Ik ben zelf aan mijn selectie begonnen terwijl ik nog geen VWO diploma had (die zou ik vier tot vijf maanden later pas halen) en geen natuurkunde in mijn pakket had (natuurkunde heb ik dan ook een jaar na mijn selectie gehaald). Wel had ik het geluk dat ik voornamelijk op de technisch inzicht test relatief hoog scoorde. Ik heb de heren van de COVA en de dame van PO2 heel duidelijk gemaakt dat als ik de selectie zou halen, ik mij ogenblikkelijk in zou schrijven voor de eerste de beste natuurkunde cursus bij het James Boswell. Van te voren halen kan inderdaad wel getuigen van extra motivatie, het is maar een beetje hoe je het bekijkt...
 
De reden dat ik die cursussen nog niet had gedaan voordat ik me inschreef, is dat ik eerst wilde weten of ergens uit zou blijken dat ik geschikt kan zijn.

Nu ik PO1 gehaald heb, wil ik wel beginnen met cursussen maar aangezien ik al na een week weer mag komen, heb ik daar dus gewoon geen tijd voor.. Als ik PO2 haal, dan schrijf ik me wel in (waarschijnlijk eerst alleen wisB, ben immers ook bezig met afstuderen).

Zonder geschikt diploma mag je inderdaad gewoon het selectieproces doorlopen. Op het inschrijfformulier moet je iets tekenen dat je bewust bent van het feit dat je nog bepaalde vakken moet halen.
 
Owkay, dat boek van Harald Hanvas is dus niet zo heel fantastisch. De IQ-oefeningen zijn niet sluitend, er zijn meerdere mogelijke antwoorden. Dit mag absoluut niet voor IQ-testen en duidt aan dat de test ondoordacht is. Koop dit boek dus niet, maar bestel liever één van de andere boeken uit de lijst van AlphaIndia...
 
Last edited:
Owkay, dat boek van Harald Hanvas is dus niet zo heel fantastisch. De IQ-oefeningen zijn niet sluitend, er zijn meerdere mogelijke antwoorden. Dit mag absoluut niet voor IQ-testen en duidt aan dat de test ondoordacht is. Koop dit boek dus niet, maar bestel liever één van de andere boeken uit de lijst van AlphaIndia...

Daarnaast had ik de kennisbank geupdated met titels van boeken die erg handig waren tijdens de pschy. testen!
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6079#2__Persoonlijkheidstesten
 
Beste mensen,
Ik heb morgen mijn po1.
ik ben van plan om in pak te gaan is dat er overdreven of niet??
vg

Ik zou je willen adviseren om de zoekfunctie te gebruiken..... Deze vraag is al erg vaak gesteld en beantwoord. :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top