aannames KLM

Hahaha dus men schrijft hier iets, en even later komt er een bron. Omgekeerde route
Toen met tripoli hoorde ik op de radio ook direct quotes van airwork.
 
Stond er nog een advertentie van de luchtvaartscholen bij? Ik word een beetje moe van deze berichten, mag ik weer de halve familie uitleggen dat ik geen interesse heb en dat dit alleen voor bepaalde mensen met een bepaalde school is weggelegd.
 
Ben benieuwd onder welke naam Frans van den Berg van het Haarlems Dagblad zich op dit ''pilotenforum'' begeeft.

Fransje als je dit leest: je bent een gemakzuchtige, luie en ongeïnspireerde journalist als je onbetrouwbare, niet geverifieerde info zonder bronvermelding gaat copy/pasten.

Ik wilde eigenlijk ook nog zeggen dat je je beroepsgroep geen eer aan doet, maar gezien het niveau van de hedendaagse journalistiek laat ik die opmerking maar voor wat het is.

P.s ik hoorde dat het Haarlems Dagblad 20 tot 25 journalisten gaat ontslaan. ;)
 
Is dat "nieuws"" dan?
Sterker nog, er is er hier 1 van de pers die vrolijk meepost en alle antwoorden krijgt die hij/zij wil hebben cq horen, al dan niet via PM's.
 
Misschien een beetje naïef om te denken dat de pers niet meeleest?

Bedankt voor de info!

Met vriendelijke groet,


Frans van den Berg
 
''Fransie'', moet jij je niet bezig houden met carnaval vieren in Venlo?
 
''Fransie'', moet jij je niet bezig houden met carnaval vieren in Venlo?

Ja hoor, en ik ben als piloot verkleed omdat ik dat altijd heb willen worden. Om zoveel mogelijk betrokken te blijven in de luchtvaart lees ik nu dagelijks op dit forum en schrijf ik goeie stukken hierover in ons dagblad.

Maar een moeilijke keus: carnaval vieren óf met dit weer met m'n verrekijker, scanner en notitieboekje naast de polderbaan staan!

Groeten,
Frans
 
Als we niet willen dat informatie openbaar gemaakt wordt, dan moeten we het maar niet op een openbaar forum zetten. Ook zonder account kun je gewoon meelezen...

Of vertel ik iets nieuws?

Met grote incidenten/ongelukken wordt er ook continue van Pprune gequote... dus dan zal zoiets vast ook wel van Airwork plaatsvinden door de lokale sufferdjes.
 
dag mede-airworkers,

ik dacht, dit zal wel het best passende topic zijn voor mijn vraag; en een beetje onzinnig om een nieuwe te openen.

Mijn opleiding aan de KLS begint 26-06 dit jaar, en ik krijg om die rede al aardig wat informatie toegestuurd. zo ook de overeenkomst. Daaruit citeer ik het volgende


KLM heeft nadrukkelijk bij KLS aangegeven dat zij studenten die na 1 januari 2010 met de opleiding aan de KLS beginnen, niet in selectie zal nemen. Ook wanneer de vraag naar verkeersvliegers weer aantrekt zal de klm uitsluitend werven onder studenten die de opleiding voor 1 januari 2010 zijn aangevangen of na een nog nader te bepalen datum. Uw lichting zal daar in ieder geval geen deel van uitmaken. U dient derhalve geen enkele verwachting te hebben ten aanzien van een dienstverband bij de KLM.


Nou lijkt dit me vrij duidelijk, maar ik zit met het volgende:

tijdens de diploma uitreiking van de - geloof ik - laatste klas, werd door de directeur van de KLS verteld dat alle studenten die vanaf dat moment aan de opleiding zouden beginnen, weer op de bufferlijst zouden staan. Nu is dat tegenstrijdig met het bovenstaande.

Mijn vraag, KLM piloten, weten jullie hier wat meer van??
 
100% zeker dat je 0,0% garanties hebt. Beloftes hier en daar zijn de vliegopleidingen niet vreemd, maar je zal never nooit iets op papier krijgen.
Dus met andere woorden: neem wat op papier staat serieus, wat geroepen wordt behoorlijk minder serieus.

My 1 cent (een niet KLM vlieger)
 
Oef wolf, 3 keer posten?

Maar wolf maakte een foutje daar het woord niet der directeur van de kls was, maar van Ype de Haan van de KLM

maar als je gewoon bedoelt geen hoop te hebben, dan valt het alleen maar mee, ja oke dat is wel beter.
 
Last edited:
@W0LF: Zie mijn post in het "Contract KLS vanaf 2010" topic. Verhaal dat de mensen van 2010 op de bufferlijst komen is voorlopig in ieder geval een broodje aap.
 
Mij is laatst over de telefoon bevestigd dat er wel onderhandelingen bezig waren of de toekomstige klassen weer bij de KLM op solicitatiegesprek mogen komen maar wanneer dit is kon deze meneer(Medewerker KLS) mij uiteraard niet vertellen en of het door ging ook niet maar ze zijn dus wel aan het onderhandelen naar verluid.

Toch nog een klein sprankje hoop voor de toekomstige KLS'ers maar ik zou ervan uitgaan dat ik als vrijemarkter zou worden opgeleid dan kan het alleen maar beter worden right ?:)
 
Back
Top