Raadplaatjes (eerste ronde)

Enne Texaco en Art, over die Antonov 22. De foto die Art plaatste is van de Antonov 22 die in Speyer wordt tentoongesteld. Deze heeft een iets ander glazen neusje dan bijna alle andere Antonov 22's. Vergelijk op Airliners.net maar eens wat foto's, dan zie je het verschil wel.
 
Ah, the finer points of aircraft recognition.
CP heeft gelijk, de foto van "mijn" 22 is natuurlijk niet de foto van Texaco's 22.
Maar, 98 procent hebben we wel gescoord, dacht ik.

En dan, alsof er niets aan de hand is, gaat CP nog wel even met de prijs van de Fouga Zephyr weglopen, . However, CP, weet je waarom deze kist geen 'canopy mirror' heeft?
Dat was geen qualifying vraag, dus als je het niet weet, sans rancune, jou have the floor,

Cheers
Art
 
Ah, dat is goed mogelijk als ik de Zephyr google. (Edit, het is dus correct)

Het toestel erachter vond ik nogal CCCP achtig gekleurd en misschien had Art die wel gefotografeerd in het nationale luchtvaartmuseum van Kyrgyzstan......:biertje:

Open vloertje? Ok
256.jpg
 
Kom op Capt. Kebab, dat ziet toch iedereen dat dat een Ryan PT-22 is? :) Wordt wel een beetje de Chaseplane show op deze manier.

Doe maar een nieuwe, maar dan wel een goede! :biertje:

En die foto van Art, ik denk dat die in een museum gemaakt is. Maar ik weet nog niet welk. Het toestel op de achtergrond leek me een Duitse Sukhoi 22.
 
@Chaseplane;

IPV op je (huidige ...) werk je bezig te houden met raadplaatjes.... wordt t niet s tijd mijn tip ten uitvoer te brengen, om s te gaan praten bij T.... waarover wij gesproken hebben op de airwork borrel? PM me even!

JW
 
Hier is de openbaring, ken je dit open lucht museum CP?

800pxfougazephirxb2.jpg
s
Art

Nog steeds waiting on the mirror??

Open floor?

Cheers
Art
 
@JW: Neuh, op mijn werk doe ik andere dingen. Ik mail je.
@Art: Da's Savigny-les-Beaune, rondom het kasteel. De veronderstelde Sukhoi blijkt een MiG-21 te zijn. De Zephyr is één van de twee prototypes, en mist waarschijnlijk daarom de mirror.
@Capt. Kebab: Kom je met een nieuwe raadplaat? Anders geef ik 'm weg aan de hoogst biedende :D
 
Last edited:
Even zoeken naar iets vreemds, kom zo terug

256.jpg


Hou niet zo van dat gecrop maar anders was het volgens mij te makkelijk. Daarom deze uitdaging voor CP.
 
Last edited:
Da's de NC-131 Samaritan "In-Flight simulator". Hij is door de firma Calspan gebruikt voor allerlei onderzoek naar "flying qualities, flight controls and cockpit displays". De kist was ten bate van het vliegonderzoek te configureren met meerdere neusjes, waaronder die op de foto. Meer info over deze heel interessante kist op http://www.calspan.com/variable.htm.
 
Is het nu zo dat CP de vloer heeft, (CK ??), of zijn we weer "open"?

Cheers
Art

Ik wacht nog steeds op de bevestiging van Capt. Kebab. Daarna geef ik de vloer weer vrij. Maar ik denk dat mijn antwoord goed is, dus als jullie een leuke raadplaat hebben, laat je dan vooral niet tegenhouden om die te posten :)
 
Back
Top