Raadplaatjes (eerste ronde)

ah, als dit een DBAF meneer is dan is het ook vast niet Yankee Lady waar hij in zit en heb ik in een met een andere aardige grijze meneer in een groene pyama met stickers zitten praten...
 
Schweizer RU-38B Twin Condor
The RU-38B airframe evolved directly from the SA 2-37A design developed by Schweizer Aircraft Corporation, of Elmira, NY. It offers by incorporating twin turbine engines, twin tailbooms, a tricycle landing gear, a larger cockpit, higher useful loads and gross weight, and more payload capacity to achieve a significantly upgraded capability. Contrary to some reports, RU-38A is in fact the official military designation of this aircraft, rather than simply the manufacturer's designation.
 
Ik dacht eerst verrek, maar da's geen plane!
Bij nader inzien zie ik er toch maar liefst 4......
Great view, vraag me niet waar dit is genomen. De vliegtuigen zullen wel Cl215s zijn.
 
ojjo29, het is correct, het zijn vier CL-415s van de Griekse luchtmacht die een brandje aan het blussen waren op een berg nabij Athene

your turn
 
Oké dan. Pik ik 'm even in.

Het plaatje:
CRW_8357.jpg


En wat ik weten wil: welke demoteams zie je allemaal in deze foto? Ik wil de naam van het team, het land waar ze vandan komen en het type vliegtuig waar ze mee vliegen horen.

Bonuspuntjes (Airmiles?) voor wie weet bij welke gelegenheid deze foto gemaakt is.

Waarschijnlijk een makkie voor spotters, maar ik ben benieuwd hoe onze raadplaaters het ervan af brengen. Succes!
 
Rechts zie ik de befaamde Chemtrail-birds, gesponsord door Dow Chemical, USA.

Vliegen met de AlphaJet met Mindtweak-conversion.

Voor de bonuspunten, rood is voor verminderde geslachtsdrift en groen voor een gemakkelijke acceptatie van door de regering opgelegde dwangbevelen.

Meen dat ze op korte termijn een optreden hebben in Griekenland......
 
Okay, gokje:

Red Arrows GB Hawks
Breitling Jet Team Fr L39 Albatros
Turkisch Stars Tur F-5
Patrouille de France Fr Alpha Jet
Frecce Tricolori It Aermacchi MB-339
 
Patrouille de F*ck heeft veel meer Alpha Jets en dit zijn andere kisten, lijkt meer op de Saab 105s van het Zweedse Luchtmacht Team 60 (weet het niet 100% zeker though...)
 
@ Capt. Kebab: :haha:
@ TailEndCharlie: Red Arrows en Frecce Tricolori zijn goed. Nu de andere 3 nog.
@ BrakesReleased: Klopt, Team 60 zit er ook bij.

Wie weet ze alle 5 en in de juiste volgorde? En vergeet de bonuspuntjes niet :)
 
Ok een makkelijke met een moeilijke vraag.

Raadplaatje.jpg


Vraag:
Wat voor een vliegtuig is dit? (Voor de slimmerikken onder jullie Callsign invoeren werkt niet. ;) )
Welk vliegveld is dit?
 
Back
Top