Raadplaatjes (eerste ronde)

Ja, had vergeten op de rechterkant van de yoke het logootje weg te poetsen maar zes motortjes maakt het nie eg moeilijk. TEC heeft de parketvloer.....
 
Aha, nog even testen of de Drie Raad Koningen nog wel bij de les zijn.

Bij welke kist hoort deze neus.

clipimage002qv8.jpg


Cheers
Art
 
Dornier 27

ik heb echter niet de tijd voor een andere inzending, dus wie wil schiet maar in
 
Last edited:
ahh, sorry was even voor m'n beurt, met deze wiki quote zet ik het hopelijk weer recht:

The Republic XF-84H "Thunderscreech" was an experimental American-built turboprop aircraft based on the F-84F Thunderstreak. Its turbine engine drove the aircraft with a supersonic propeller as well as its exhaust. Although only one ever flew, it reputedly was capable of setting the unofficial air speed record for propeller-driven craft.

nog twee leuke weetjes:

It flew a total of 12 test flights. One test pilot flew in it once and refused to ever fly in it again. Test pilot Hank Baird took the craft up 11 times with 10 of these flights ending in forced landings.

The XF-84H was possibly the loudest aircraft ever built, earning the nickname "Thunderscreech" as well as "Mighty Ear Banger". On the ground, they were reportedly audible 25 miles away. Sound pressure produced by the aircraft’s turboprop engine caused nausea and headaches among ground crews.
 
'Die meneer', BR..... Zijdegijda???

Ik geef 'm graag aan TEC

Zoals onze sportinstructeur bij de KLu altijd zei:
"Doel en Oefening bekend; VAT 'M!" :biertje:
 
Last edited:
neu, die meneer heb ik een praatje mee gemaakt op een show geloof ik en toen in z'n Lady mogen rond koekeloeren

btw, link naar groter plaatje doet het bij mij niet en ik weet hem overigens ook niet ('n Auster bleek hardstikke fout)
 
Back
Top