Aannames Transavia

Aan de heren met een datum, Gefeliciteerd! Join the club.
Misschien dat een van jullie even de kennis-wiki over Transavia-selectie en aanname kan updaten met wat recente info over oa AHFC. Dat is dan wel weer collegiaal voor de airworkers die nog door de molen moeten de komende tijd.
De info die ik er in heb gezet is alweer wat gedateerd.
 
Yess... Donderdag de 20e is het zo ver!!! Ik kan niet wachten zeg!! eindelijk beginnen aan de type bij trans!! Whoeiii

(sorry moest even dit even delen met jullie :grijns: )

tot gauw in de lucht!
 
even een vraagje voor de mensen die al werken bijt trans..
krijgen jullie gewoon crewmeal aan boord of zit er standaard in jullie flightbag een boterhammentrommeltje met bammetjes????
 
Hey Geco,

Ik vrees het laatste :D Lekker mijn eigen gesmeerde broodjes..
We kunnen overigens wel tegen crew tarief aan boord eten kopen.. Maar goed het is maar wat je crew tarief noemt. Ik blijf het duur vinden.

Koffie,Thee en fris zijn overigens gewoon gratis.

Groeten.
 
laatste updates

laatste updates

Heeft iemand laatste ervaringen met bezoek Maarssen voor Trans toevallig??? Hoe gaat het er daar aan toe nu?

Gr, Climb350
 
Altimiter, iedereen krijgt naast het salaris een belastingvrije vergoeding van 70 euro per maand, speciaal voor het kopen van eten/drinken voor tijdens je werk (dit dus los van daggeldvergoedingen). Dat moet ruim genoeg zijn om elke vlucht broodjes en warme maaltijden te kopen. Daarnaast is er ook voor elke vlucht vers fruit beschikbaar.

Jaren terug hadden we crewmaaltijden, maar na klachten over de kwaliteit/variatie is besloten om dat om te zetten in een maandelijkse vergoeding. Crewmaaltijden krijg je nu alleen wanneer je vlucht vanaf een outstation vertrekt.
 
Heeft iemand laatste ervaringen met bezoek Maarssen voor Trans toevallig??? Hoe gaat het er daar aan toe nu?

Gr, Climb350

Is er iemand met de laatste nieuwtjes omtrent het AHFC in Maarssen? Las in de kennisbank dat er veel over geschreven was, maar kan helaas weinig vinden.

Alvast bedankt!
 
Back
Top