KLS 06-05

Status
Not open for further replies.
jullie wel allemaal van plan om in t weekend naar huis te gaan? het enige wat mij nog naar huis trekt is t voetballen, maar daar ga ik ook gedag tegen zeggen. Heb ook een aantal maten in groningen wonen waar wel wat te beleven valt dusja :D mij zul je in t weekend nog wel op de campus zien rondhuppelen

@Dennis:
nee morgen ga ik dat doen..

@Motje:
nee alleen nog maar voor de lol, maar denk dat als ik dadelijk in groningen niets te doen heb ik maar ff een accountje aanmaak met wat euries :)
 
Ik weet het nog niet, moet nog even kijken wat makkelijk en zinvol wordt.

Maarre fijn dat ik weet wanneer jullie moeten afrijden; blijf ik die dagen binnen :D
 
Het word zeker druk :D
allemaal aspirante piloten net rijbewijs :D.
nederlandse wegen worden onveilig :D hahaha

Waarom gaan jullie niet allemaal met de trein?
Voor de komende twee jaar gaan jullie al een erg "mileuonvriendelijke" studie volgen....:haha: :grijns:
 
Je kunt wel met de trein naar Eelde (tot Groningen en dan met bus naar Eelde) maar voor mij gaat dat bijna 3,5 uur duren en 25 euro kosten per keer.

Auto is waarschijnlijk niet zo heel veel duurder en wel veeel gemakkelijker. Maar ik moet nog maar eens even zien hoe het gaat met de trein. Neem zoiezo een fiets mee naar Eelde, dus ter plekke ben ik wel redelijk mobiel :)
 
trein abbo is inderdaad te duur,, risico dat ze ook niet rijden, trein richting gvss deed ik er 4 uur over,, ipv 2,5.. maar als er geen andere oplossing is, dan is de trein wel handig
 
Je kunt wel met de trein naar Eelde (tot Groningen en dan met bus naar Eelde) maar voor mij gaat dat bijna 3,5 uur duren en 25 euro kosten per keer.

Auto is waarschijnlijk niet zo heel veel duurder en wel veeel gemakkelijker. Maar ik moet nog maar eens even zien hoe het gaat met de trein. Neem zoiezo een fiets mee naar Eelde, dus ter plekke ben ik wel redelijk mobiel :)

redelijk mobiel.
je zit in middel of nowhere :p geen mens te bekennen daaro :p
echt een gat :D we kunnen je fiets natuurlijk wel gebruiken voor ons logo film :D kapot slaan ofzo of jouw met je fiets de vijver in laten fietsen altijd leuk :kerst:
 
redelijk mobiel.
je zit in middel of nowhere :p geen mens te bekennen daaro :p
echt een gat :D we kunnen je fiets natuurlijk wel gebruiken voor ons logo film :D kapot slaan ofzo of jouw met je fiets de vijver in laten fietsen altijd leuk :kerst:

Dit is dus de humor van aspirant-piloten.....:grijns:
 
Dus er gaat niet eens een fatsoenlijke trein naar eelde?
Dat wordt dus sparen voor een auto...:huilt:

Jij hebt er vertrouwen in zeg, je weet toch wel dat je eerst selectie mag doen voordat je kunt beginnen :p?
 
redelijk mobiel.
je zit in middel of nowhere :p geen mens te bekennen daaro :p
echt een gat :D we kunnen je fiets natuurlijk wel gebruiken voor ons logo film :D kapot slaan ofzo of jouw met je fiets de vijver in laten fietsen altijd leuk :kerst:

Hey als jij je fiets niet gebruikt in dat 'gat' he,
waarom slaan we jouw fiets niet kapot om hem daarna (met jou erbij) in de vijver te gooien? :grijns:
 
Hey als jij je fiets niet gebruikt in dat 'gat' he,
waarom slaan we jouw fiets niet kapot om hem daarna (met jou erbij) in de vijver te gooien? :grijns:

als het goed is heb ik dan geen fiets en neem ik me auto mee :D
als ik 30 nov. slaag voor me rijbewijs :eek:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top