De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Individuele Begeleidings Peloton

Daar kom je als je een langdurige blessure hebt.
Je blijft daar om te herstellen en stroomt daarna in bij de volgende lichting.

Hmm, zo klonk het rinkelende belletje niet :p:
Waarschijnlijk dacht ik aan iets anders.
Bedankt voor de info ;) Verder succes aan alle GVSS/PVSers!

Istria
 
Niet gehaald dus haal me maar van PO-1 weg :(

Mssh volgend jaar nog een keer ......

Hebben jullie nog ideeen wat ik na havo 5 gaan doen ... Marine denk ik ...

maar messchien ook wel iets anders ideeen A.u.b. (havo E/M)
 
Hey, das balen! Maar goed, je kan het altijd nog over 1 jaartje proberen. Wat dat betreft hoef je je voorlopig nog geen zorgen te maken over de leeftijdsgrens. :)
 
Vandaag vlucht 3 en 4 gevlogen, 3 ging niet geweldig, had maar 5 minute om weer ff te wennen na 1,5 maand geen PVS maarja niet zeuren en vliegen met die bak. Ging dus niet super.
In de debriefing zei mijn instructeur dat hij 100% zeker was dat ik beter kon als ik vooral beter de look out deed, dat in me oren geknoopt en vlucht 4 knallen, ging echt lekker op kleine details na, maarja nooit tevreden zijn natuurlijk. Vloog vlucht 4 met zonsondergang, echt tof :D

Morgen 5 en 6 vliegen hopelijk en dan eindelijk klaar met de selectie, nu maar hopen dat het goed gaat :)
 
goed bezig uncle, lijkt me echt vet de pvs, cker veel zin.
hopen dat de gvss ook zo goed gaat, ga lekker zondag al naar het hotel hoef ik er maandag niet zo vroeg uit:p:
heej niek bedankt dat ik er bij sta, hopen dat ik er nog een hele tijd in blijf.

trouwens de mensen die wel zin hebben om in een f16 en in een f35 te vliegen hebben een probleem(onder andere ik), nu de SP in de coalitie partij zit gaat het lastig worden, tenzij we niet meerterug kunnen, dat weet ik niet cker, maar de SP is fel tegen de f35 volgens mijn bronnen
 
Last edited:
@ Uncle: goed om te horen dat vlucht 4 een stuk beter ging. Veel succes met de komende 2 vluchten!

@ r poortier: graag gedaan ;) Jij hebt nog een paar dagen te gaan voor de GVSS, succes met de voorbereiding!
 
veel succes met PVS uncle! en jij met in je hoofd stampen van het boekje r poortier.
ik heb morgen Intake dus ik laat het wel horen :)
 
@Uncle
Maak er wat moois van! Hopelijk kun je morgen de laatste 2 vluchten doen, en het halen natuurlijk ;) Sterkte in elk geval, en we horen het wel!

@ExoFun
Als eerste zou ik het écht volgend jaar nog eens proberen, maar ook inschrijven bij een studie, zodat je geen verloren tijd hebt. Mocht je door alle keuringen komen dan begin je 'gewoon' bij de KLu, en anders ga je verder met je studie.
en mocht je afknappen tijdens de opleiding bij de KLu, dan kun je altijd je burger-studie vervolgen.
Je kunt natuurlijk ook meteen werken/studeren bij het leger, en ondertussen de keuringen doen. Alles kan, maar zorg dat je altijd wat achter de hand houdt voor als het niet gaat zoals je had gewenst, scheelt je een hoop stress.

@R Poortier
Succes bij de GVSS! Als je door de GVSS bent, dan heb je de eerste grote heuvel gehad, en komt het allemaal een stuk dichterbij ;)
 
Gister net als uncle pvs 3 en 4 gevlogen, kon beter maar 4 ging beter dan 3.. het is nu een zootje takkeweer dus we gaan nu maar es ff eten halen in de "cockpit"

succes met intake en gvss mensen!
 
Gefeliciteerd, en succes.

Net vlucht 5 gedaan, vet!!! Aerobatics waren echt super, slecht weer verder.
ThijsB heeft niet gevlogen.
Na de aerobatics zouden we nog 6 minuten moeten vliegen maar mijn instructeur vond het wel prima en het weer werd ook slechter dus we stopten ermee. Morgen 6 en dan eindelijk klaar :D
 
@ Ice^: Goed om te horen dat het lekker ging, nu eerst even de feestdagen en dan aan de bak!

@ Sylvie & marcovh: Hoe ging jullie GVSS intake?

@ Uncle: Inderdaad hopen dat je morgen de laatste vlucht kan doen, zou wel lekker zijn, heb je in ieder geval alles achter de rug.

@ ThijsB: Voor jou hopen dat er nog een paar mooie dagen aankomen :)

Wat een @'s, moet daar eens wat anders op verzinnen.... ;)
 
Hey allemaal!

Ik heb een paar dagen geleden gebeld met het CML en kan 8 januari weer langskomen voor de FAM.

Groetjes, Laurens
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top