NOVA Reportage maandag 30 Augustus 2010

Vraagje, hoe zit het eigenlijk met de helivliegers, ik snap dat die markt ook niet de beste tijden doormaakt, maar is deze markt ook op slot? Of moet je het gewoon relatief zien(percentages)?

Gaarne antwoord van de mensen die actief zijn in deze branche.
 
Ik ga in groep 2 zitten... Of ik 1800€ netto de maand kan verdiennen met m'n diploma, ik denk het niet.

Met veel reguliere (en vaak gekozen) studies zoals bedrijfskunde is 1800 netto het gemiddelde startsalaris, voor iemand die dus zonder ervaring van het HBO komt. Mits je de goede keuze hebt gemaakt moet dit bedrag redelijk goed haalbaar zijn.
 
Met veel reguliere (en vaak gekozen) studies zoals bedrijfskunde is 1800 netto het gemiddelde startsalaris, voor iemand die dus zonder ervaring van het HBO komt. Mits je de goede keuze hebt gemaakt moet dit bedrag redelijk goed haalbaar zijn.

Indien ik mijn opleiding coordinator mag geloven ligt Technische Bedrijfskunde op ongeveer 2-2,2k / maand.

Overigens is er nog een groep 4.. Mensen <25 die al klaar zijn met studie + verkeersvlieger opleiding.
 
Indien ik mijn opleiding coordinator mag geloven ligt Technische Bedrijfskunde op ongeveer 2-2,2k / maand.

Overigens is er nog een groep 4.. Mensen <25 die al klaar zijn met studie + verkeersvlieger opleiding.

Amai, dat is wel een pak. Ik als vliegtuigtechnieker zal toch niet hoger krijgen als rond de 1500 net hoor hier in België. Ook hogeschool...
 
Stella zal Nova wel een hoop geld geboden hebben de reportage niet uit zenden, zodat de beerput dicht blijft :D
 
Door dat gel*l heb ik een hoop geld bespaard.

Dus dit is gel*l.


Als jij nou door dit gel*l een hoop geld heb bespaard, hoe kan het dan dat andere er wel ingestonken zijn ?
Jij hebt dus gewoon je verstand gebruikt en vliegt heerlijk voor je plezier.
Perfect toch ! Dagelijks worden vragen over dit onderwerp naar voren gebracht en heel veel blijven geloven dat als je maar doorzet, je er uiteindelijk zal komen.
Wel..., het merendeel komt er door de verziekte markt dus helemaal niet !
Het ergste is misschien nog wel dat de piloten langzamerhand zelf debet zijn aan deze verziekte markt, die ze immers zelf in stand houden.

Jij vindt mijn verhaal gel*l, maar ik vind jou gewoon een slimme vent/vrouw.
 
Als jij nou door dit gel*l een hoop geld heb bespaard, hoe kan het dan dat andere er wel ingestonken zijn ?
Jij hebt dus gewoon je verstand gebruikt en vliegt heerlijk voor je plezier.
Perfect toch ! Dagelijks worden vragen over dit onderwerp naar voren gebracht en heel veel blijven geloven dat als je maar doorzet, je er uiteindelijk zal komen.
Wel..., het merendeel komt er door de verziekte markt dus helemaal niet !
Het ergste is misschien nog wel dat de piloten langzamerhand zelf debet zijn aan deze verziekte markt, die ze immers zelf in stand houden.

Jij vindt mijn verhaal gel*l, maar ik vind jou gewoon een slimme vent/vrouw.

Ben het eens met Firekiddo, heb zelf ook een hele hoop geld bespaard, grotendeels door de alarmerende berichten op dit forum. En ik weet zeker dat er nog veel meer mensen dat geld hebben bespaard door dit ''gel*l''.

Tuurlijk, er zullen altijd eigenwijze mensen overblijven die het toch gaan doen en hopen dat zij een van de gelukkigen zijn die wel goed terechtkomt, die blijf je houden, jammer voor hen.

Maar over het algemeen denk ik dat het goed is de vele naïeve wannabees te waarschuwen en wil de negatieve berichtgeving ook zeker niet afdoen als gel*l, dit kan die wannabees namelijk héél veel geld besparen. Net als Firekiddo en mij.
 
Ok mensen, geen stress,

Om een of andere reden is het verzet, morgen 31 AUG 2010 komt het om 22:15 op NOVA.

Dusss, vol verwachting klopt ons hart! De eerste beelden beloven veel.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik zit ergens in Donker Africa en het kan allemaal gevolgd worden op uitzendinggemist.nl

Maar ik zal het op prijs stellen als iemand het op Youtube kan zetten.

Het voorstukje beloofd idd veel. Wellicht worden er een aantal Stella slachtoffers geinterviewd. Ik ben benieuwd wat Stella hier allemaal op te zeggen heeft.

Voor diegene die meedoen aan het programma en de realiteit naar boven halen: Ik vind het geweldig dat jullie dit doen en de moed hebben dit voor de camera te vertellen hoe de situatie is. Jullie zijn echt helden.
 
Voor diegene die meedoen aan het programma en de realiteit naar boven halen: Ik vind het geweldig dat jullie dit doen en de moed hebben dit voor de camera te vertellen hoe de situatie is. Jullie zijn echt helden.

nou nou... het is eerst nog maar even afwachten in hoeverre de realiteit naar boven word gehaald...
 
Met veel reguliere (en vaak gekozen) studies zoals bedrijfskunde is 1800 netto het gemiddelde startsalaris, voor iemand die dus zonder ervaring van het HBO komt. Mits je de goede keuze hebt gemaakt moet dit bedrag redelijk goed haalbaar zijn.

Ik weet het, ik ben een oude lul aan het worden, maar toen ik 10 jaar geleden van de universiteit kwam, deed ik het best aardig door een baan van ruim 3000 gulden brutto per maand te scoren. Oke, ik ben 10 jaar verder en ik kom wel boven die 1800 euro netto per maand uit, maar volgens mij heb je het wel over "the top end" van de markt met 1800 netto per maand vanaf het HBO.
 
Back
Top