Stand van Zaken deel 32

Status
Not open for further replies.
Het geldt niet alleen voor mensen die nog aan de selectie moeten beginnen maar ook voor mensen die de selectie al voltooid hebben en wachten op de opkomstdatum.


Sent from my X10i using Tapatalk

Klopt. Ik wacht ook nog maar komende week ga ik weer zelf bellen. Gelukkig niets gehoord de afgelopen dagen. Geen bericht is goed bericht idee. Ook vernomen dat dit nog wel met meer mensen kan gaan gebeuren die in de keuring zitten of er al door heen zijn. Afwachten dus maar.
 
Wie van de jongens die nog wachten hebben VMK mogen doen?

Ik zou volgende week gebeld worden wanneer ik die over moet doen ;)

@ Ndy: Ben jij al goedgekeurd of zit je nog in het traject?
Dit is in feite al gaande, als je Cat3 bent wordt je gewoon afgekeurd (terwijl je wel degelijk geschikt bent).
 
Ik zou volgende week gebeld worden wanneer ik die over moet doen ;)

@ Ndy: Ben jij al goedgekeurd of zit je nog in het traject?
Dit is in feite al gaande, als je Cat3 bent wordt je gewoon afgekeurd (terwijl je wel degelijk geschikt bent).

Niet alleen cat3 dus maar ook meer, hopen dat het niet zo is. Ik zat nog in mijn veiligheidsonderzoek maar voor de rest ben ik goedgekeurd. Ze vroegen tot het einde van de maand dus ik wacht netjes en dan bel ik de eerste weer.
 
Betekent dit dus dat je helemaal niet kan soliciteren? op de website staat nog wel de vacature voor kort model. Ik heb de solicitatiepapieren namelijk al wel en hoef ze alleen nog maar in te sturen.
 
Betekent dit dus dat je helemaal niet kan soliciteren? op de website staat nog wel de vacature voor kort model. Ik heb de solicitatiepapieren namelijk al wel en hoef ze alleen nog maar in te sturen.

Gewoon opsturen die handel. Nee heb je, ja kun je krijgen. Zou me niet laten leiden door dit soort berichten. Je hoort vanzelf of je sollicitatie in behandeling wordt genomen.
 
Betekent dit dus dat je helemaal niet kan soliciteren? op de website staat nog wel de vacature voor kort model. Ik heb de solicitatiepapieren namelijk al wel en hoef ze alleen nog maar in te sturen.

Lekker niets van aantrekken en gewoon doen!
 
Vandaag weer gebeld, mijn veiligheidsonderzoek moet rond deze tijd afgerond worden. Komende week bellen ze terug over hoe en wat, bijna dus :)
 
gister gebeld. Na twee jaar selecties is de bijl inmiddels gevallen. Mijn cat2 was blijkbaar niet genoeg, zit er in februari niet bij. Mag ws nog wel op de lijst voor augustus, maar hoe reëel is dat... Ik ben even down.
 
gister gebeld. Na twee jaar selecties is de bijl inmiddels gevallen. Mijn cat2 was blijkbaar niet genoeg, zit er in februari niet bij. Mag ws nog wel op de lijst voor augustus, maar hoe reëel is dat... Ik ben even down.

Damn dude..
Maar dit is toch niet direct einde oefening voor je?
 
Ik helaas ook niet.. het scheelde voor mij ook nog eens 1 plek!! Dit maakt mij gelukkig wel officieel reserve kandidaat voor februari en sta nu bovenaan voor augustus.. Mja, wat s89 zegt, hoe reeel dat blijft aangezien de selectie wel doorgaat. Ze gaan in ieder geval wel proberen een 'beveiligde status' erop te zetten, daar hoor ik nog bericht over. Dat zou super zijn want dat geeft voor mij dan gelijk garantie!

Vraagje; Hoe zit het nu in de selectie? Loopt dat nog gewoon door of op een heel laag pitje? En is de SOL er nog? Gaat zeker vaak niet door ivm. weer?

En nog een vraagje voor de ouderen in het vak aangezien ik reserve sta; komt het vaak voor dat er nog uitval is?
 
Echt gewoon k*t voor jullie! Meteen een ander vraagje: is het niet mogelijk de selectie na, lets say, 3 jaar opnieuw doen en misschien dan wel als Cat1 uit de bus komen?

zelf ben ik nu 3 weken aan het wachten op de SOL, dus ik neem aan dat dat nog wel doorgaat ja :)
 
Ook ik sta in de wacht voor de SOL, maar het weer werkt idd niet echt lekker mee dus we wachten lekker af. En naar mijn weten worden er nog steeds mensen uitgenodig voor PO1 aangezien een bekende van mij in die fase zit.

Maverick, er zijn dus in ieder geval wel twee klassen volgend jaar? Hebben ze tegen jou wat gezegd over de hoeveelheid opleidingsplekken per klas? Zit dat nog steeds op ongeveer 12?
 
Heren,

Ik ben helaas ook een cat2, maar weten jullie hoe het gaat over bijv 3 jaar als ze meer plek hebben voor de opleiding, hebben we dan nog de mogelijkheid om te solliciteren? of blijft een deel van onze keuring staan? Ik bedoel, we zijn goedgekeurd, alleen de crisis heeft ons te pakken gehad.
 
Ook ik sta in de wacht voor de SOL, maar het weer werkt idd niet echt lekker mee dus we wachten lekker af. En naar mijn weten worden er nog steeds mensen uitgenodig voor PO1 aangezien een bekende van mij in die fase zit.

Maverick, er zijn dus in ieder geval wel twee klassen volgend jaar? Hebben ze tegen jou wat gezegd over de hoeveelheid opleidingsplekken per klas? Zit dat nog steeds op ongeveer 12?

Ja, ik moet binnenkort ook op PO1...
 
Heren,

Ik ben helaas ook een cat2, maar weten jullie hoe het gaat over bijv 3 jaar als ze meer plek hebben voor de opleiding, hebben we dan nog de mogelijkheid om te solliciteren? of blijft een deel van onze keuring staan? Ik bedoel, we zijn goedgekeurd, alleen de crisis heeft ons te pakken gehad.

Goede vraag. Ik ga hier nog wel even over bellen. Vind de informatiestroom ook niet bijster groot. Zelf initiatief nemen dus.

allemaal cat2's? Jij ook Maverick?
 
Ja, Randje 1/2.. Helaas net niet erin, sta dus reserve maar ik ga er niet vanuit dat er iemand uitvalt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top