Stand van Zaken deel 32

Status
Not open for further replies.
Ik ga voor koo lvl he, niet voor vlieger. Heb gehoor dat er maar 1 klas is komend jaar voor lvl. Voelt zeker goed!

editje,

s89; gewoon achteraan blijven zitten, kan geen kwaad.
 
Ik ga voor koo lvl he, niet voor vlieger. Heb gehoor dat er maar 1 klas is komend jaar voor lvl. Voelt zeker goed!

editje,

s89; gewoon achteraan blijven zitten, kan geen kwaad.

aaaah, I misunderstood. Dan wacht ik nog even want mij werd verteld dat de 'beschermde status' in januari zou worden besproken...
 
Klopt, zou top zijn als dat door komt natuurlijk want ze selecteren raar genoeg gewoon door voor augustus wat na mijn weten , als die doorgaat ongeveer tien man groot wordt..
 
Klopt, zou top zijn als dat door komt natuurlijk want ze selecteren raar genoeg gewoon door voor augustus wat na mijn weten , als die doorgaat ongeveer tien man groot wordt..

ja precies. Wat dus vrij ziek is. Reken maar uit hoe veel man daar nog door komen de komende maanden. Niet goed voor mij dus/...
 
Blijf er gewoon achteraan zitten! Je bent niet voor niets goedgekeurd!
 
Update vanuit de Februari lichting; Wij gaan naast de ALO-1 ook de ALO-2 doen, Kort model voor vliegers is dus aanzienlijk verlengd!
 
Vandaag ff gebeld met KMA ivm. speculaties. Nee is het ook zeker niet, er is dit jaar verder geen EMVO plek dus komt prima uit.. Je leert in die tijd alleen maar meer competenties!
 
Update vanuit de Februari lichting; Wij gaan naast de ALO-1 ook de ALO-2 doen, Kort model voor vliegers is dus aanzienlijk verlengd!

ALO 2 is maar 2 weken hoor als ik het me goed herinner

En of ik er nou heel veel van geleerd heb.... hmmmm tja :p:

wel lekker pannenkoeken gegeten :D
 
Ha TC84.

S'Up in de states?

Ghehe :passed: het befaamde IK2.17 was het toch?

Maar de pannenkoeken waren goed, zo moeten we ook maar for good old times wanneer jullie terug zijn Hook aan de haven bezoeken. Let me know.

Grtz.

Owja, on topic;
Klaar met basis opleiding AS532.
 
ALO 2 is maar 2 weken hoor als ik het me goed herinner

En of ik er nou heel veel van geleerd heb.... hmmmm tja :p:

wel lekker pannenkoeken gegeten :D

Nee jij bent lekker geloofwaardig. Jij bent ook altijd vol blijven houden dat de ALO-1 écht 8 maanden duurde ipv 4...

:blabla:
 
Nee jij bent lekker geloofwaardig. Jij bent ook altijd vol blijven houden dat de ALO-1 écht 8 maanden duurde ipv 4...

:blabla:

Ga jij eens terug naar de states;) Ik vond t wel gaaf om al die stoere verhalen te lezen:airforce:
 
Maar de pannenkoeken waren goed, zo moeten we ook maar for good old times wanneer jullie terug zijn Hook aan de haven bezoeken. Let me know.

Alles prima hier. Hook is misschien geen slecht plan nee!

Gefeliciteerd met de opleiding! Jammer dat het een heli is ;) :p:




Nee jij bent lekker geloofwaardig. Jij bent ook altijd vol blijven houden dat de ALO-1 écht 8 maanden duurde ipv 4...

:blabla:

Je begint het ouwehoeren al goed te leren daar!

Ondertussen vliegen wij lekker verder ok? :p:
 
heey allemaal

ik heb op 9 februari m'n PO-1
ik zal dan nog even vertellen hoe het was en of ik door be of niet en met welke cijfers. nu al lekker het blauwe boekje aan het lezen/leren.

groetjes
 
ALO 2 is plusminus 7 maanden tegenwoordig (you lucky bastards)

Je moet het leuk vinden, op zich wel goed voor het verbreden van je kennis maar af en toe een flinke demotivational. Probeer er het maximale uit te halen, zowel uit Breda als uit de extra tijd die je mag steken in groepsvorming.


Groetjes!

Jordy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top