Stand van Zaken deel 32

Status
Not open for further replies.
Post ik gister dat ik er weinig hoop in heb wordt ik net gebeld dat ik in februari zit!! :D Kan niet wachten!!
 
Post ik gister dat ik er weinig hoop in heb wordt ik net gebeld dat ik in februari zit!! :D Kan niet wachten!!

Gefeliciteerd!

Ik heb ze vandaag zelf weer gebeld en er is nog niets bekend. Maandag bellen ze me terug en zo niet dan hang ik zelf wel weer met ze aan de lijn.
 
TOP MAVERICK!

Ben echt heel blij voor je :D Dit is denk ik de meest fantastische manier om te beginnen: dat het nog niet direct ja was, voelt denk ik des te beter

Zet hem op :)
 
Dank jullie wel, zelf echt onwijs blij!
Net medical gedaan en alles was nog in orde, een go voor februari dus tot dan International!:D

@ Donutman: Reserve heeft altijd kans blijkt!:D
@ s89: Gewoon pushen voor augustus! Misschien dat ze je een beveiligde status kunnen geven op de lijst!
 
Dank jullie wel, zelf echt onwijs blij!
Net medical gedaan en alles was nog in orde, een go voor februari dus tot dan International!:D

@ Donutman: Reserve heeft altijd kans blijkt!:D
@ s89: Gewoon pushen voor augustus! Misschien dat ze je een beveiligde status kunnen geven op de lijst!

Maverick & International, gefeliciteerd!

Ik zie jullie in februari wel verschijnen hier dan :)

drill_sergeant.jpg
 
he laboy/venir, ik zeg co-tijd voer :)

voor de mensen die het boeiend vinden om te weten: na 4 maanden heb ik de KMA helaas weer moeten verlaten, balen, maar mijn tijd komt nog wel :)
 
enorm gefeliciteerd allebei! Echt super gaaf om te horen!
Alvast heel veel succes in februari, nu nog zorgen dat je geen vingers verliest met oud en nieuw haha! :D

damn, nu heb ik echt zin in de SOL!
 
Ook goed nieuws van deze kant, vandaag toezegging gekregen dat ik komende augustus kan beginnen! Heb letterlijk op en neer staan springen haha.
 
Gefeliciteerd! Mooi gevoel he! Dat ze dat nu al aan het toezeggen zijn..hoeveel worden het? Zie je dan wel op de KMA;) :cheers:
 
ik word er eng van dat ik dan nog geen belletje heb gekregen... Ik stond ook op die lijst als het goed is. Morgen maar weer even heeeeel snel bellen.

Welke categorie was jij ndy!?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top