Website Stella

Beste vliegers,

Waarom verliezen jullie je waardevolle tijd aan dit. Als er mensen zouden zijn die weten hoe alles inmekaar zit zijn jullie het wel. Zoals je ziet iedereen loopt nog met een gigantic roze bril op en jullie adviezen worden gewoon in de wind geslagen...

San, Slipstream & immortal.... als jullie dit echt menen zijn jullie gewoon plat gezegd Dumb F*cks.....

Sorry moest het gewoon effe kwijt !

Greetz,

AT
 
Hahaha, denk je nou echt dat ze het menen? :)

Natuurlijk wel!

Nou worden wij drie ook al niet serieus genomen terwijl we toch echt een goede keuze hebben gemaakt!

Ik benadruk nogmaals de kwaliteit van Stella!

Dus mensen, stella je niet zo aan!

San '85, Immortal? Wat moeten wij hier nou mee.
 
Haha heerlijk, beetje sarcasme kan nooit kwaad. Volgens mij zijn de mensen die hier posten over het algemeen slim genoeg om door de trucen van Stella heen te kunnen kijken. Het zijn eerder de mensen die hier niet (durven te) posten of helemaal nog nooit research hebben gedaan en Airwork niet kennen voordat ze aan een opleiding beginnen, waar ik me zorgen om maak.
 
Ik blijf bij mijn keus dat nu in deze marktsituatie Stella de beste keus is. De baangarantie van de vliegschool en we horen tenminste nog eens dat er mensen geplaatst worden van Stella. Wanneer is de laatste keer dat NLS in een (pers)bericht liet horen dat ze mensen bij een maatschappij geplaatst hebben. En als je bij de KLS begint dan mag je niet eens meer met zekerheid solliciteren bij de KLM.

Komop jongens ga voor kwaliteit, leg die 10k gewoon extra neer en weet dat je de meeste kans maakt op een baan! Doe je opleiding in volledig in Nederland waardoor je juist een hoop kwaliteit uurtjes in europees luchtruim krijgt. En als je 500 man per jaar gaat opleiden dan moet je wel een goede school zijn!

Van de Stella website:

Momenteel stromen er veel mensen naar Transavia.com en Lufthansa Cityline.

Daar kan toch geen vliegschool tegen op? Beide maatschappijen hebben niet eens vacatures open staan voor ab-initio's!!!

Wat slipstream zegt, die 10k is echt wel waar voor je geld.
 
En als je bij de KLS begint dan mag je niet eens meer met zekerheid solliciteren bij de KLM.


Wat slipstream zegt, die 10k is echt wel waar voor je geld.

Ben het helemaal met jullie eens. Ik hoef trouwens ook niet zo nodig bij de KLM te vliegen(al zou ik een aanbod natuurlijk niet afslaan). Ik kom ook niet uit een "blauw gezin".

Ik snap echt niet waar al die argwaan richting Stella vandaan komt.
 
Ok mannen, heel grappig het is inderdaad 1 April..... lach me even keihard uit maar de eerst volgende post hierover met eenzelfde toon van San'85, Immortal en kornuiten zal mij toch wederom zorgen baren....

Ik blijf bij mijn keus dat nu in deze marktsituatie Stella de beste keus is. De baangarantie van de vliegschool en we horen tenminste nog eens dat er mensen geplaatst worden van Stella.

...zucht..... "we horen tenminste" ......ik hoor elke dag zoveel, heb je dit ook nagetrokken. Airwork is niet opgezet om een platform TEGEN Stella te vormen maar om feiten en ervaring uit te wisselen....... maak daar eens gebruik van!!
 
Ze hebben gelukkig nog steeds humor in Grun...

Wellicht is sarcasme de enige manier om deze schandalige vorm van 'stella-marketing' te kunnen benaderen. Laten we eerlijk zijn, elke post die we hier nog aan wijten is aandacht voor deze vliegschool.

Krgds
 
Ik heb nu trouwens al gehoord dat er ook autobedrijven de methode van stella aant overnemen zijn!

"koop bij ons een nieuwe auto! Voor 10.000 euro extra geven we nog garantie op de wagen ook, zodat dat ding misschien wel eens doet waarvoor je hem hebt gekocht!!!!
Mocht ie toch binnen 2 jaar stuk gaan, dan krijg je gewoon na 2 jaar je 10.000 euro terug en kun je het verder lekker zelf uitzoeken met je bak!"

En voila! De automarkt zit weer in de lift! Vandaag zelf gehoord op het nieuws!

Stella verandert de wereld mensen! Als iedere leerling nou ook nog eens een tonnetje extra bijlegt, dan legt stella dit bedrag bij het begrotingstekort van de overheid en dat reduceert de invloed van de crisis waardoor de kans op een baan ook weer groter wordt! KANS VAN JE LEVEN!
 
Na de velen verzoeken via pm`s van stomverbaasde airworkers, "Gaan jullie nou echt bij Stella beginnen of is het een grap", hier dan toch even wat opheldering.

Volgende keer zullen we dit teken erbij plaatsen:
Irony_mark_full.png


Slipstream, Immortal en ik gaan natuurlijk niet bij Stella beginnen. Wij lezen alledrie al een tijdje mee op dit board en zijn reeds bekend met de fantastische pr-praktijken van deze school. Bovendien zouden wij de eerste Airworkers zijn die op deze plek blij verkondigen dat ze beginnen bij Neerlands grootste vliegschool. Stellianen blijven wat dat betreft altijd verdacht stil.

Wel besef ik, en ik denk Slipstream en Immortal evengoed, dat zonder dit fantastische forum de kans aanwezig was geweest dat wij wel begonnen waren bij de pilotenfabriek in Teuge. Dankzij de kritische meningen zijn wij daar iig voor gewaarschuwd. Iedereen bedankt daarvoor!
 
Wel besef ik, en ik denk Slipstream en Immortal evengoed, dat zonder dit fantastische forum de kans aanwezig was geweest dat wij wel begonnen waren bij de pilotenfabriek in Teuge. Dankzij de kritische meningen zijn wij daar iig voor gewaarschuwd. Iedereen bedankt daarvoor!

Amen!

Ik heb inderdaad na bijna een jaar de feiten goed op een rijtje. Sterker nog, ik weet geen eens of ik uberhaupt nog ga beginnen of niet, maar dat is een ander verhaal. Mocht ik ooit ergens beginnen is het iig niet bij de fabriek in Teuge.

Om is goed over mijn keuze na te denken pak ik er wel even een Stella bij :biertje:

Proost!
 
Verder is het nog steeds zo dat als je in Nederland je atpl haalt, je op een zeer hoog niveau zit vergeleken met de rest van de wereld, ze willen niet voor niets graag The Dutchies!;)
:grijns::grijns::grijns::grijns::grijns::grijns:
 
Sorry ik heb nog niet uigevonden hoe ik dat sarcasme teken moet gebruiken, dus je zult het er zelf in moeten vinden.
Cheers!
 
Sorry ik heb nog niet uigevonden hoe ik dat sarcasme teken moet gebruiken, dus je zult het er zelf in moeten vinden.
Cheers!

Dat heb ik inderdaad ook nog niet uitgevonden :rolleyes:

Ik doe mijn best Jet Man, maar sommige taalfoutjes sluipen er gewoonweg in.
 
Back
Top