Zie je nu wel Stella is de beste school!

Status
Not open for further replies.
Wel van Stella. Ik mag dan niet (meer) op die school zitten; maar ben niet totaal onwetend.
Dat er uiteindelijk misschien niemand is aangenomen is een ander verhaal natuurlijk.

nouja ik hoor het hier compleet anders en dan vooral van leerlingen die klaar zijn, maar ja dat is dat eeuwige welles-nietus verhaaltje, waarom ik eigenlijk niks in dit topic wil plaatsen
 
Het is geen discussie; ik lever alleen informatie of corrigeer foutieve voorlichting.
Er zijn mensen op selectie geweest, punt.

Ik ken heel wat oud-Stella studenten en weet wat ik zeg, en ik denk dat mijn bronnen iets uitgebreider en objectiever zijn dan de jouwe.
Anyway, speelkwartier is over. Morgen moet er weer gewerkt worden.
 
Het is geen discussie; ik lever alleen informatie of corrigeer foutieve voorlichting.
Er zijn mensen op selectie geweest, punt.

Ik ken heel wat oud-Stella studenten en weet wat ik zeg, en ik denk dat mijn bronnen iets uitgebreider en objectiever zijn dan de jouwe.
Anyway, speelkwartier is over. Morgen moet er weer gewerkt worden.

tsja kom je naar de airwork bbq, drinken we er een
 
Ik denk dat als je je opleiding in nederland gedaan hebt met een enorme schuld je je wel 4x achter je oren krabt als je weet wat je bij een bedrijf als lionair gaat verdienen.

Ik denk dat jij nog een zware tijd tegemoet gaat als je klaar bent met je opleiding.
Denk dat je dankbaar bent voor ieder vlieguurtje wat je gratis kan pakken...
En dat je na het betalen van een type een vast contract krijgt...
 
Ik denk dat jij nog een zware tijd tegemoet gaat als je klaar bent met je opleiding.
Denk dat je dankbaar bent voor ieder vlieguurtje wat je gratis kan pakken...
En dat je na het betalen van een type een vast contract krijgt...


Dit is waar ik mij zo zorgen om maak, dat ik straks om die reden een baan aanneem bij een maatschappij aan de andere kant van de wereld. (of iets minder overdreven) en dat ik dan moet verhuizen. Dan wordt je hele leven overhoop gegooid, en voor hoe lang?..
 
Met vlieguurtjes bedoel ik vooral kleine luchtvaart...
En, no offence, maar dan kan je beter niet de luchtvaart in gaan! Luchtvaart is een hoop veranderd in een heel korte tijd...
 
Met vlieguurtjes bedoel ik vooral kleine luchtvaart...
En, no offence, maar dan kan je beter niet de luchtvaart in gaan! Luchtvaart is een hoop veranderd in een heel korte tijd...

None taken, maar ik bedoel gewoon er is nog een ander iets aan de toekomst waar ik mij op verheug, en of dat net zo makkelijk met me mee kan de hele wereld over, moet ik dan een keuze maken?

Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet in de toekomst
 
Dit is waar ik mij zo zorgen om maak, dat ik straks om die reden een baan aanneem bij een maatschappij aan de andere kant van de wereld. (of iets minder overdreven) en dat ik dan moet verhuizen. Dan wordt je hele leven overhoop gegooid, en voor hoe lang?..

OMG!! je zal toch maar moeten verhuizen voor die ene baan... The PAIN, The HORROR!! Welke gekken doen dit in godsnaam??!

ik denk dat je zojuist het antwoord op je eigen vraag gegeven hebt. Succes met die keuze...
 
20091115192356_ongeschikt.jpg
 
OMG!! je zal toch maar moeten verhuizen voor die ene baan... The PAIN, The HORROR!! Welke gekken doen dit in godsnaam??!

ik denk dat je zojuist het antwoord op je eigen vraag gegeven hebt. Succes met die keuze...

hoe heb ik daar antwoord op gegeven?
Is het dan zo gek dat ik niet mijn leven wil leven in een of ander land waarvan ik de taal niet spreek en bij een maatschappij waar niemand van gehoord heeft.
Kijk verhuizen binnen europa, ja dat overleef ik wel, of naar de US ofzo. Maar om nou in Azie te gaan wonen voor 10 jaar?

Ik snap niet waarom jullie zo reageren.. waar vliegen jullie dan, of waar hoop je bij te gaan vliegen
 
MC MD11, even een reality check. De komende jaren (misschien wel de komende 10!) hoef je je geen enkele illusies te maken over de markt voor vliegers in Europa en Amerika. De kans dat je na je opleiding aan de bak komt en redelijk betaald krijgt, in Europa, is verschrikkelijk klein. Kijk om je heen! Kijk waar de ervaren mensen die vragen beantwoorden vliegen.
 
MC MD11, even een reality check. De komende jaren (misschien wel de komende 10!) hoef je je geen enkele illusies te maken over de markt voor vliegers in Europa en Amerika. De kans dat je na je opleiding aan de bak komt en redelijk betaald krijgt, in Europa, is verschrikkelijk klein. Kijk om je heen! Kijk waar de ervaren mensen die vragen beantwoorden vliegen.

Bedankt, allereerst, dat je in staat bent normaal te communiceren.
Ik weet niet in hoeverre je reality kunt vergelijken met de komende 10 jaar? 2 Jaar geleden wist men nog niet eens of we met een piloten te kort zouden zitten, of met de huidige situatie.

Ik zie het gewoon aan. Desnoods maak ik mijn natuurkunde studie af. Wat ik in ieder geval weet, is dat als zoals het er nu uit ziet. Ik pas over 4 jaar op de markt kom.

Maar enfin, tot ziens
 
hoe heb ik daar antwoord op gegeven?
Is het dan zo gek dat ik niet mijn leven wil leven in een of ander land waarvan ik de taal niet spreek en bij een maatschappij waar niemand van gehoord heeft.
Kijk verhuizen binnen europa, ja dat overleef ik wel, of naar de US ofzo. Maar om nou in Azie te gaan wonen voor 10 jaar?

Ik snap niet waarom jullie zo reageren.. waar vliegen jullie dan, of waar hoop je bij te gaan vliegen
Ik vlieg in een of ander land in Azie, waarvan ik de taal amper kon spreken en ik verwacht dat ik hier nog wel een aantal jaartjes blijf. Wat is daar mis mee? Ik heb een baan als vlieger, ik krijg betaald en ik hoef geen vakken te vullen. Zou jij liever vakkenvullen?
 
Ging dat makkelijk mbt de taal?? Want als ik naar duitsland kijk wordt vaak gevraagd dat je de duitse taal machtig bent. Maar is dit in Aziatische landen ook zo??
 
2 Jaar geleden wist men nog niet eens of we met een piloten te kort zouden zitten, of met de huidige situatie.

Realitycheck 2: O jawel, er is nooit een tekort geweest en gaat nooit een tekort komen aan piloten met 200 uur total time. Er zijn tijden dat er meer aangenomen wordt dan nu, maar zelfs dan zijn er meer dan genoeg kandidaten voor elke plek.
 
hoe heb ik daar antwoord op gegeven?
Is het dan zo gek dat ik niet mijn leven wil leven in een of ander land waarvan ik de taal niet spreek en bij een maatschappij waar niemand van gehoord heeft.
Kijk verhuizen binnen europa, ja dat overleef ik wel, of naar de US ofzo. Maar om nou in Azie te gaan wonen voor 10 jaar?

Ik snap niet waarom jullie zo reageren.. waar vliegen jullie dan, of waar hoop je bij te gaan vliegen

Hey Mc MD11,

Wat maakt het uit of iemand van je maatschappij gehoord heeft? Als jij bij Ghoesboeroe Air kunt vliegen en een goede boterham kunt kopen met een stukje vlees heb je niets te klagen. Dat lijkt me nou echt het laatste waar je je druk om moet maken. Zoals hier al eerder gezegd is, als je in de cockpit zit zie je niet wat op de romp staat.

Dat je de taal niet spreekt is zo opgelost. Cursus doen en niet engels praten, gewoon gebrekkig de taal proberen te spreken en vaak gecorrigeerd worden. Zo leer je het vanzelf, werk niet helemaal je accent weg want vrouwen houden daar wel vaker van.

Not to piss on your parade, heb je een Greencard? Anders zit dat gelijk dicht. Azie niet leuk? I get your point maar je hebt Azie en Azie. Heb er zelf ook niet zo veel mee (waarschijnlijk aangezien ik er nog nooit geweest ben) maar wil best in KUL of HKG oid wonen hoor.

Waar ik graag wil vliegen? Bij ELKE maatschappij die me wilt hebben. Dat is niet vanwege weinig zelfvertrouwen dat niemand me wilt hebben maar gewoon realiteit. Luchtvaart is hard.

Tip: pak een andere school.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top