Stand van Zaken deel 29

Status
Not open for further replies.
Dogfighter, probeer er niet tegen op te zien! GVSS is moeilijk maar met name ook leuk. Probeer er gewoon plezier in te hebben, dat hielp mij enorm! Denk dus niet van "Ik zie er tegenop.." maar van "Yes, ik mag 2 dagen lang in een simulator vliegen, gaaf!". Helpt echt!:D En natuurlijk het boekje helemaal uit je kop kennen..
 
Dogfighter, probeer er niet tegen op te zien! GVSS is moeilijk maar met name ook leuk. Probeer er gewoon plezier in te hebben, dat hielp mij enorm! Denk dus niet van "Ik zie er tegenop.." maar van "Yes, ik mag 2 dagen lang in een simulator vliegen, gaaf!". Helpt echt!:D En natuurlijk het boekje helemaal uit je kop kennen..

Je haalt me echt de woorden uit de mond!! Ik kon ook niet wachten om in dat ding te stappen. :airforce:
 
Je haalt me echt de woorden uit de mond!! Ik kon ook niet wachten om in dat ding te stappen. :airforce:

@ Maverick, OFX en Zero,

Begrijp me niet verkeerd, ik heb er echt wel zin in!!! :D Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet makkelijk lijkt!

Ik heb ook ooit een keer in een sim gevlogen van een 737 alleen dan meer visual, maar het was zeker wel mooi om te doen!!!

Dus ik hoop dat jullie nu wel begrijpen hoe ik erover denk!

Dogfighter
 
@ Maverick, OFX en Zero,

Begrijp me niet verkeerd, ik heb er echt wel zin in!!! :D Ik bedoelde eigenlijk dat het me niet makkelijk lijkt!

Ik heb ook ooit een keer in een sim gevlogen van een 737 alleen dan meer visual, maar het was zeker wel mooi om te doen!!!

Dus ik hoop dat jullie nu wel begrijpen hoe ik erover denk!

Dogfighter
Agh, zie nou maar dat je GVSS doorkomt en tot de VFS komt. Dat is het beste van de selecties. PVS was wel beter denk ik maar goed, life sucks :p
 
I'll do my best Starmick!

Dat de 'oude' PVS beter is dan de VFS/PVS heb je denk ik wel gelijk in, hoe meer je kunt/mag vliegen hoe beter! :airforce:
 
En ik ben niet door bij PO2 :( Weet iemand of je ook kunt solliciteren als TACO bij de Marine?
taco.png

Wat is/doet een taco bij de marine :1855: ??
 
Waarom niet gewoon een jaartje wachten? Weet niet waarop je bent afgekeurd maar ga daar aan werken en laat het over een jaar gewoon goed zien, toont ook wat doorzettingsvermogen he!;)
 
haha die priest, zoiets dacht ik ook:D

Maar ik kan flea niet verder helpen als het om de functie TACCO gaat.
 
Ow ik was te stilletjes met de groepsopdrachten :) Probleem is dat ik gewoon een andere baan wil en natuurlijk wel een jaar wil wachten, maar dan liever al in dienst bij de marine, dan dat ik weer opzoek moet naar een civiele baan :)
 
Je moet sowieso volgend jaar de keuring opnieuw doen.
Je vergeeft het jezelf nooit als je het niet verder probeert.
Daarnaast weet ik niet hoe oud je bent en welke studie(s) je gedaan hebt. Als je nog jong bent zou ik gewoon een studie starten en mocht je door de keuringen heen komen, stoppen met de studie en proberen vlieger te worden. Haal je het alsnog niet, lekker verder studeren of eventueel ergens anders vlieger proberen te worden..
 
Aiiii... De PVS bestaat niet meer?
Erg jammer. Een sim kan natuurlijk NOOIT een echt vliegtuig vervangen... Rare beslissing... Het weer zal wel te vaak te slecht geweest zijn waardoor de PVS altijd een bottleneck was voor de doorstroming...

Ennuh, Butterfly, noem jij jezelf nou al een KLu-vlieger terwijl je nog niet eens aan de EMVO bent begonnen?????
Pas maar op dat je toekomstige instructeurs dat niet lezen :)
 
@Robert1983
Die lezen toch niet mee joh, veel te druk met het opleiden tegenwoordig. ;) De ambitie is er in ieder geval bij Butterfly. Ik wens hem veel succes op de EMVO.

Spijtig inderdaad, maar dat betekent dat wij stiekem ouwe poep worden Robert. "Toen wij selectie deden had je nog een echt vliegtuig.."

@flea
Haha, taco's kunnen we altijd gebruiken :grijns:, tacco's wat minder. Althans, er worden momenteel geen horizontale instromers aangenomen voor de TACCO opleiding. Of dat ooit nog gaat gebeuren is een andere vraag. Als je de ambitie hebt om te vliegen, maar wel al bij de Marine aan de slag wilt moet je dat gewoon doen. Je kan later altijd nog overstappen naar vlieger of TACCO (na positief de selectie te hebben afgerond).

Groeten uit een zonnig Curacao. Wat heb ik het toch slecht bij de Marine. :airforce:
 
@Tomcat84
Jij bent ook al aardig op weg hoor. ;)

Ik post niet meer zoveel, maar lees nog wel mee op de achtergrond. Af en toe probeer ik nog wat zinnigs te zeggen. :grijns:

Al richting Ohio btw? Doe maar de groeten aan R. S. van me.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top